دشمن عقب‌نشینی کند هم دشمن است
کد خبر: 3772685
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

دشمن عقب‌نشینی کند هم دشمن است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه زنجان گفت: دشمن اگر از تاکتیک خود نیز عقب‌نشینی کند همچنان دشمن است اما در مقابل این دشمن باید متحد بود.

دشمن عقب‌نشینی کند هم دشمن استبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان روز گذشته، 24 آذرماه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی و گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: کمیته‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده و فعالیت‌ها را انجام می‌دهند تا امسال فعالیت‌های گسترده‌تری صورت گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان خدمات انقلاب اسلامی در طول 40 سال گذشته را با ارزش خواند و گفت: این خدمات تنها به نام کسی ثبت نشده‌ است، بلکه باید این خدمات به نام نظام اسلامی اطلاع‌رسانی شود.
وی یادآور شد: تابستان داغ یکی از توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی بود که خنثی شده اما در این زمینه وظیفه سنگینی بر دوش دستگاه‌های اجرایی قرار دارد و لازم است جهت‌گیری گزارش‌ها مقایسه‌ای باشد تا شیرین‌تر شود.
خاتمی افزود: دشمن اگر از تاکتیک خود نیز عقب‌نشینی کند همچنان دشمن است اما در مقابل این دشمن باید متحد بود و فقط یک کلمه واحده که نشان از وحدت ملت ایران است، بیان شود.
وی خاطرنشان کرد: هر برنامه و اقدامی که در راستای گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام می‌گیرد باید به نام نظام اسلامی و سربلندی و عزت نظام تمام شود؛ حماسه ملی ۹ دی یکی از برنامه‌های پیش رو در سال‌جاری به‌شمار می‌رود که باید امسال این مراسم پررنگ‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.
انتهای پیام
captcha