درمانگاه موقوفه بهاء‌الملک همدان مجهز به سامانه «سیب» شد
کد خبر: 3772702
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

درمانگاه موقوفه بهاء‌الملک همدان مجهز به سامانه «سیب» شد

گروه اجتماعی ـ مدیر درمانگاه بهاء‌الملک همدان اظهار کرد: با راه‌اندازی سامانه «سیب» مرکز درمانی موقوفه اعتمادیه به سامانه یکپارچه استان همدان خواهد پیوست و خدمت‌رسانی به اهالی روستاهای ۳۲ گانه موقوفه بهاالملک نظام‌مند و بهتر خواهد شد.

درمانگاه موقوفه بهاء‌الملک همدان مجهز به سامانه «سیب» شد

خسرو محمدی، مدیر درمانگاه شبانه‌روزی «موقوفه بهاء‌الملک» اعتمادیه در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این درمانگاه در راستای اجرای نیت واقف، به اهالی ۳۲ روستای شهرهای همدان، کبودراهنگ، بهار و فامنین خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه می‌دهد.
محمدی افزود: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده با دانشگاه علوم پزشکی در دو حوزه بهداشت و درمان، مقرر شد به بیماران ۳۲ روستای هدف موقوفه بهاءالملک خدمات ویژه در قالب مکمل‌های دارویی ارائه شود تا مشکلات آنها به حداقل برسد.
وی اضافه کرد: در همین راستا طی هفته گذشته کارگاه آموزش نرم افزار یکپارچه «سیب» با حضور و تدریس کارشناسان اداره بهداشت شهر همدان احمد مهدوی‌جو، کارشناس گروه گسترش و کارشناس سامانه سیب و سعیده‌ پورحقیقت، کارشناس تحول سلامت و سامانه سیب مرکز بهداشت همدان در محل درمانگاه برگزار شد.
مدیر درمانگاه بهاء‌الملک با بیان اینکه هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی کارکنان و پزشکان این مرکز با سامانه یکپارچه سیب بود ادامه داد: این سامانه به منظور یکپارچه سازی اطلاعات مراجعین به مراکز درمانی و سرعت و سامان بخشیدن به امر بهداشت و درمان است.
محمدی بیان کرد: با راه‌اندازی این سامانه مرکز درمانی موقوفه اعتمادیه به سامانه یکپارچه استان خواهد پیوست و خدمت رسانی به اهالی روستاهای ۳۲ گانه موقوفه بهاء‌الملک نظام مند و بهتر خواهد شد.
وی با اشاره به این‌که در این درمانگاه خدمات درمانی سطح ۱ و ۲ به بیماران ارائه می‌شود، افزود: درمانگاه موقوفه بهاءالملک شامل بخش‌های متخصص قلب، دندان پزشکی، مامایی، پزشک عمومی، تزریقات و سرم تراپی است.
مدیر درمانگاه بهاء‌الملک گفت: خدمات سطح ۲ دربرگیرنده مکمل‌های دارویی است که به دلیل شرایط کنونی در حال حاضر در هیچ نقطه از استان ارائه نمی‌شود، با اجرای این طرح، این دو مجموعه در یک اقدام هماهنگ، با یک هم‌افزایی بار سنگینی از دوش دانشگاه علوم پزشکی برداشته و خدمات مناسب و خوبی را به گروه هدف یادشده ارائه خواهند داد.
محمدی با بیان این که مراجعه به این درمانگاه برای همگان آزاد است، یادآور شد: از آنجا که تعرفه‌های درمانگاه بهاالملک دولتی است لذا افراد غیر از روستاهای ۳۲ گانه نیز می‌توانند از تخفیفات این مرکز بهره‌مند شوند.
انتهای پیام

captcha