کلنگ‌زنی مسجد قائم آل محمد(ص) در بهمئی
کد خبر: 3772711
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

کلنگ‌زنی مسجد قائم آل محمد(ص) در بهمئی

گروه فرهنگی - مسجد قائم آل محمد(ص) شهدای یوسفی شهرستان بهمئی با حضور نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی کلنگ‌زنی شد.

کلنگ‌زنی مسجد قائم آل محمد(ص) در بهمئی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از شبستان، عدل هاشمی‌پور، منتخب مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی روز گذشته، 24 آذرماه در مراسم کلنگ زنی مسجد قائم آل محمد(ص) شهدای یوسفی شهرستان بهمئی، با اشاره به اینکه مسجد محلی دارای قداست و برای تحصیل تقواست، گفت: ساخت و احداث این مکان امن، سنتی الهی است.
وی وقف، ساخت و احداث مسجد را سنتی الهی دانست و عنوان کرد: ایمان به خدا، اخلاص، اعتقاد به معاد، برپایی فریضه نماز و پرداخت زکات از خصوصیات بارز بانیان این سنت‌های الهی است.
منتخب مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طبق آموزه‌های دینی ساخت مسجد و حسینیه در زمره باقیات و صالحات قرار دارد، اضافه کرد: پاداش افراد خیری که در این کار نقش دارند نیز نزد خداوند متعال محفوظ است.
هاشمی‌پور از خانواده دانایی که از جانبازان دوران دفاع مقدس و واقف این زمین بوده و نیز خیری که احداث این مکان مقدس را برعهده گرفته تشکر کرد و ادامه داد: افرادی که در ساخت و ساز مساجد کمک می‌کنند از مؤمنان واقعی هستند.
یادآور می‌شود، نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی متعهد شد مبلغ ۵۰ میلیون تومان از طریق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و مناطق نفت خیز جنوب جهت مساعدت به این امر خیر را پیگیری و تا پایان سال در دو نوبت پرداخت کند.
انتهای پیام

captcha