برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صلابت اجرا شود
کد خبر: 3772732
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صلابت اجرا شود

گروه سیاست و اقتصاد- استاندار زنجان به اجرای باصلابت برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: در شرایط کنونی نیز باید عموم برنامه‌ها برای اهداف انقلاب اسلامی تعریف و اجرا شود.

برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باصلابت اجرا شودبه گزارش ایکنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان شامگاه شنبه، 24 آذرماه در جلسه ستاد اطلاع‌رسانی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار کرد: مشخص‌ بودن برنامه‌های مناسبتی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک ضرورت مهم است و باید در این راستا اقدامات شاخص با رویکرد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب انجام گیرد.
وی به بصیرت‌افزایی مردم و آگاهی نسبت به خدمات نظام اشاره کرد و افزود: مردم به‌خصوص جوانان باید بدانند که با وجود افزایش جمعیت نسبت به چهار دهه گذشته، ایران رتبه‌های خوبی را در عرصه‌های مختلف کسب کرده است.
حقیقی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، ارائه پژوهش در معرفی دستاوردهای انقلاب دو برابر مهم و ضروری است که باید برگزار و به‌صورت مکتوب آماده عرضه شود.
نماینده عالی دولت در استان زنجان یادآور شد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به تفکیک شهرستان‌ها و ادارات و رفع مشکلات برخی خانواده‌های بی‌بضاعت کمیته امداد از جمله اقدامات مهم در عرصه برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که باید به آن توجه شود.
وی با بیان اینکه شناسایی مصداق‌های کاربردی در برنامه‌ها یک امر ضروری است، زیرا منجر به امیدآفرینی در جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: در امر برگزاری برنامه‌های ستاد دهه‌فجر باید ساماندهی درست و جدی صورت گیرد و مدیران کل در طول دهه مبارک فجر به شهرستان‌ها رفته و با مردم دیدار داشته باشند.
حقیقی در ادامه با اشاره به اینکه وجود ثبات در برنامه‌ها و اجرای با صلابت آن‌ها امری ضروری است، یادآور شد: همه برای ارتقای نظام اسلامی تلاش می‌کنیم و در شرایط کنونی نیز باید عموم برنامه‌ها برای اهداف انقلاب اسلامی تعریف و اجرا شود.
انتهای پیام
captcha