برگزاری دوره آموزشی «توانمندسازی ارکان مساجد» در لرستان
کد خبر: 3772760
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

برگزاری دوره آموزشی «توانمندسازی ارکان مساجد» در لرستان

گروه فرهنگی - مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از برگزاری نخستین دوره «توانمندسازی ارکان مساجد» در استان خبر داد.

برگزاری دوره «توانمندسازی ارکان مساجد» در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، سیدزین‌العابدین حسینی، مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز، 25 آذر در جمع خبرنگاران، از برگزاری نخستین دوره «توانمندسازی ارکان مساجد» در استان خبر داد و گفت: مسجد به‌عنوان اصلی‌ترین سنگر انقلاب اسلامی جایگاه بالایی در تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دارد و در این راستا نخستین دوره «توانمندسازی ارکان مساجد» عصر امروز، 25 آذر طی مراسمی افتتاح می‌شود و تا روز دوشنبه ادامه دارد.

وی افزود: این دوره در راستای سیاست مسجدمحوری و ارتقای کمی و کیفی کارکردهای مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج در مرکز دوره‌های عقیدتی بصیرتی سپاه استان برگزار می‌شود.

حسینی با اشاره به این‌که این دوره برای تمام شهرستان‌ها و به‌صورت متمرکز در مرکز استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این دوره در سطح کشوری نیز در دهه فجر امسال برگزار خواهد شد‌ که هم‌افزایی، همدلی و افزایش کارآمدی ارکان مسجد به‌منظور تعامل با بسیج، سپاه و مردم محله، ارتقای تجربیات موفق و بهره‌برداری از الگوهای موفق مساجد دیگر، ایجاد اُنس بین ارکان مساجد و بسیج از اهداف این دوره است.

انتهای پیام

captcha