مشارکت خیران خراسان جنوبی در طرح «شفا»‌
کد خبر: 3772811
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

مشارکت خیران خراسان جنوبی در طرح «شفا»‌

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: خیران می‌توانند در قالب طرح «شفا» برای درمان بیماران تحت حمایت مشارکت کنند تا هزینه‌های درمانی خانوارهای تحت حمایت کاهش یابد.

دوای کمیته امداد برای درمان مددجویان

رضا سلم آبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: پرداخت فرانشیز درمانی، یکی از مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد برای تأمین بار مالی مشکلات درمانی و دارویی خانوار تحت حمایت است.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد با پرداخت فرانشیز درمانی به مددجویان تحت حمایت تلاش می‌کند تا بخشی از مشکلات خانوارهای نیازمند رفع شود، اظهار کرد: کاهش هزینه‌های درمانی خانوارهای تحت حمایت از جمله فعالیت‌های کمیته امداد است که با یاری پزشکان خیر و مراکز درمانی طرف قرارداد انجام می‌شود و خیران می‌توانند در قالب طرح «شفا» برای درمان بیماران تحت حمایت مشارکت کنند تا هزینه‌های درمانی خانوارهای تحت حمایت کاهش یابد.
وی با بیان اینکه ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی خانوار تحت حمایت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد برای جلوگیری و پیشگیری از بروز بیماری‌ها بین مددجویان است، بیان کرد: شبکه بهداشت و درمان استان همکاری مناسبی را برای خدمات‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر با کمیته امداد دارد که تلاش داریم با تعامل هر چه بیشتر هزینه‌های سنگین درمانی مددجویان را کاهش دهیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در کنار خدمات درمانی و بهداشتی به خانوار تحت حمایت، کارگاه‌های آموزشی متعددی نیز برای آن‌ها برگزار می‌شود، یادآور شد: کمیته امداد همواره ارتقای سطح آگاهی مددجویان را در دستور کار خود قرار داده است تا آن‌ها بتوانند در مسیر توانمندی قرارگرفته و به خوداتکایی دست یابند.
سلم‌آبادی اظهار کرد: طی هشت‌ماهه سال جاری دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای هزینه‌های فرانشیز خدمات درمانی به ۱۷ هزار و ۱۹ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌جنوبی پرداخت ‌شده است.
انتهای پیام

captcha