برگزاری کرسی تلاوت در دانشگاه آزاد تبریز
کد خبر: 3772815
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

برگزاری کرسی تلاوت در دانشگاه آزاد تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی - کرسی تلاوت قرآن کریم در مسجد امیرالمومنین(ع) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد.

برگزاری کرسی تلاوت در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، کرسی تلاوت قرآن کریم امروز، 25 آذرماه در مسجد امیرالمومنین(ع) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با حضور عزیز جوانپور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان برگزار شد.

عزیز جوانپور، رئیس دانشگاه ازاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در این مراسم معنوی، گفت: دشمنان درصدد هستند هویت ایرانی و قرآنی را از جوانان دور کنند؛ لذا باید زمینه‌ای مهیا باشد که نوجوانان و جوانان و به‌ویژه قشر دانشگاهی برای فعالیت در حوزه‌های مختلف قرآنی پیشقدم باشند.

وی با بیان این‌که دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در حوزه‌ قرآن فعالیت‌های خوبی داشته و قدم‌های مثبتی برداشته است، افزود: هر قدر هم که در زمینه‌ فعالیت‌های قرآنی تلاش کنیم بازهم تلاش و فعالیت مضاعفی را می‌طلبد؛ چرا که اگر تمامی فعالیت‌های ما قرآن‌محور شود، توفیقات در برنامه‌های فرهنگی نیز زیادتر می‌شود و بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی نیز حل می‌شود.

برگزاری کرسی تلاوت در دانشگاه آزاد اسلامی تبریزبرگزاری کرسی تلاوت در دانشگاه آزاد اسلامی تبریزبرگزاری کرسی تلاوت در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

انتهای پیام

captcha