پروژه‌ «eight» قزوین مورد استقبال وزارت آموزش‌وپرورش قرار گرفته است
کد خبر: 3772856
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
طیبی:

پروژه‌ «eight» قزوین مورد استقبال وزارت آموزش‌وپرورش قرار گرفته است

گروه اجتماعی - رئیس جهاد دانشگاهی در نشست با استاندار قزوین با اشاره به بومی‌سازی منابع آموزش زبان انگلیسی در قزوین، گفت: پروژه‌ eight مورد استقبال وزارت آموزش‌وپرورش قرار گرفته است و به‌زودی مراحل نهایی این طرح اجرایی می‌شود.

پروژه‌ی eight قزوین مورد استقبال وزارت آموزش‌وپرورش قرار گرفته است

به گزارش ایکنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین صبح امروز، ۲۵ آذرماه به‌ منظور انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با سازمان جهاددانشگاهی کشور از مراکز این نهاد در تهران بازدید و با دستاوردهای آن آشنا شد.
بعد از این بازدید که فرشاد پیله‌چی، رئیس جهاد دانشگاهی قزوین وی را همراهی می‌کرد، نشستی با حضور عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین و حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی در دفتر ریاست این سازمان برگزار شد.
طیبی در این مراسم با ابراز علاقه‌مندی به انجام فعالیت‌های شاخص جهاددانشگاهی در استان قزوین، بیان کرد: این نهاد در استان‌ها، ضمن انجام فعالیت‌های مختص همان استان و استفاده‌ سایر استان‌های هم‌جوار، از فعالیت‌های واحدهای دیگر جهاددانشگاهی نیز در آن استان استفاده می‌کند و علاقه‌مند ‌است با تمام ظرفیت خود در قزوین فعالیت کند.
رئیس جهاد دانشگاهی در این جلسه با اشاره به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه دامداری و کشاورزی اظهار کرد: خوشبختانه فعالیت‌های جدیدی در این حوزه آغاز شده و بیشتر توان ما در این حوزه تمرکز در بحث علمی است چرا که با توجه به محدودیت مالی تنها در بحث علمی می‌توانیم ورود پیدا کنیم.
وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی در زمینه‌ احداث گل‌خانه‌های هوشمند، تولید بذرهای هیبریدی در حوزه کشاورزی، اصلاح نژاد دام سبک و مرغ اصیل ایرانی، تولید بچه ماهی و... آمادگی همکاری با استان‌های مختلف را دارد.
وی ادامه داد: در بحث دارویی بسیار توانمندیم، همچنین در حوزه «ماهی و بچه ماهی» توصیه‌هایی به ما برای فعالیت شده است و علاقه‌مند فعالیت در حوزه داروهای دامی و ماهی نیز هستیم.
رئیس جهاد دانشگاهی تأکید کرد: تمام فعالیت‌های این نهاد منوط به همکاری استان‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی کشور با جهاد دانشگاهی است.
طیبی در پایان با اشاره به بومی‌سازی منابع آموزش زبان انگلیسی در قزوین، گفت: پروژه‌ی eight مورد استقبال وزارت آموزش‌وپرورش قرار گرفته است و به‌زودی مراحل نهایی این طرح اجرایی می‌شود.
یادآوری می‌شود که در پایان این جلسه تفاهم‌نامه‌ای بین جهاد دانشگاهی کشور و استاندار قزوین امضا شد.
انتهای پیام

captcha