همایش «تولید ملی، شبكه توزیع، فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌رو» برگزار شد
کد خبر: 3772915
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
در شیراز؛

همایش «تولید ملی، شبكه توزیع، فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌رو» برگزار شد

گروه سیاست و اقتصاد ـ همایش «تولید ملی، شبکه توزیع، فرصت ها، چالش‌های پیش رو» به همت اتاق اصناف فارس در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همایش یک روزه «تولید ملی، شبکه توزیع؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» امروز، 25 آذرماه به همت اتاق اصناف استان فارس و با حضور مسئولان استان در شیراز برگزار شد.
سیدمحمود هاشمی، رئیس اتاق اصناف فارس در این همایش با بیان اینکه در جبهه اقتصادی مانند سال‌های دفاع مقدس باید با توان ورود کرد، گفت: اتاق اصناف در آرامسازی بازار مؤثر بوده است.
وی افزود: اتاق اصناف بزرگترین تشکل مدنی است که نه تنها از دولت کمک نگرفته بلکه به دولت کمک هم می‌رساند، اشتغال پایدار بزرگترین دستاورد اصناف است.
هاشمی با اشاره به سابقه فعالیت اصناف از گذشته تاكنون گفت: از لحاظ سنتی، فرهنگ و خیر بودن اصناف مانند گذشته مانده و این قابل تقدیر است.
رئیس اتاق اصناف فارس افزود: دولت از سپردن کار به اصناف واهمه دارد در صورتی که حضور اصناف در اتاق‌های فکر مسائل اقتصادی الزامی است.
وی با اشاره به فعالیت‌های این اتاق و انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان‌های مختلف، گفت: این تفاهم‌نامه‌ها و تشکیل کارگروه‌ها سبب تسهیل مشکلات اصناف شده که می‌توان به کارگروه‌های بهداشت حرفه‌ای و دامپزشکی اشاره کرد.
ابراهیم درستی، نماینده وزیر صنعت، معدن، تجارت در اتاق اصناف ایران نیز در این همایش با بیان اینکه راه‌اندازی فروشگاه‌های بزرگ به اصناف کوچک ضربه زد، گفت: اگر در اصناف کار تشکیلاتی انجام شود به موفقیت ختم می‌شود و در صورت فردگرایی با مشکل رو به رو خواهیم شد.
وی این نكته را یادآور شد كه هدف ما فعالیت در راستای احیای اصناف کوچک است و باید تمام اصناف از بخشنامه‌ها سود ببرند.
انتهای پیام

captcha