«برترین‌های صالحین بسیج» در شیراز معرفی می‌شوند
کد خبر: 3772918
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

«برترین‌های صالحین بسیج» در شیراز معرفی می‌شوند

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز از برگزاری جشنواره «برترین‌های صالحین در بسیج» در این كلان‌شهر خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدجعفر دوستدار، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 25 آذرماه با اعلام خبر فوق گفت: جشنواره برترین‌های دست‌اندرکاران و زحمت‌کشان حلقه‌های صالحین بسیج در ناحیه بقیةالله(عج) شیراز برگزار خواهد شد.
وی افزود: این مراسم در مجتمع تفریحی فتح‌المبین سپاه فجر با حضور اعضای فعال حلقه‌های صالحین شامل مربیان، متربیان و سرگروهای برتر صالحین این ناحیه از سپاه برگزار خواهد شد و در آن افراد و حلقه‌های برتر در طول یکسال گذشته تجلیل خواهد شد.
دوستدار بیان كرد: در راستای تقویت نظام تربیتی بسیجیان و افزایش کیفیت فرایند تحقیق در سطوح مختلف بسیج جشنواره برترین‌های حلقه‌های صالحین نواحی بسیج شیراز جهت قدردانی وسپاس از حلقات و افراد موثر در طرح صالحین انجام خواهد شد.
وی یادآور شد: جشنواره برترین‌های حلقه‌های صالحین بسیج ناحیه بقیةالله(عج) شیراز با برنامه‌ریزی و پیگیری و برگزاری جلسات با حضور شورای فرماندهی در ناحیه با دبیری تربیت و آموزش صالحین ناحیه دنبال می‌شود و در نهایت 10 حلقه برتر از بین حلقه‌های صالحین ناحیه معرفی و تجلیل خواهند شد.
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در پایان هدف از برگزاری این برنامه را تقویت انگیزه و شور و نشاط انقلابی و ایجاد رقابت سالم و همچنین شناسایی و معرفی برترین‌های صالحین، جمع‌آوری و انتشار مستندات، ابتكارات و نوآوری‌های مؤثر در میان بسیجیان برشمرد.
انتهای پیام

captcha