کارگاه طراحی پوستر و تبلیغات شهری در اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 3772933
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴

کارگاه طراحی پوستر و تبلیغات شهری در اصفهان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- کارگاه طراحی پوستر و تبلیغات شهری ویژه پنجمین جشنواره هنر مقاومت، با هدف حمایت از هنر انقلابی و نمایش دستاوردها و پیام‌های انقلاب در قالب پوستر، در خانه هنرمندان اصفهان برگزار می‌شود.

کارگاه طراحی پوستر و تبلیغات شهری در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با اختتامیه جشنواره پوستر و تبلیغات شهری پنجمین جشنواره هنر مقاومت، کارگاه سه روزه تولید اثر از 30 آذرماه الی 2 دی‌ماه در خانه هنرمندان اصفهان برگزار می‌شود.
کارگاه طراحی پوستر و تبلیغات شهری یکی از بخش‌های جشنواره مقاومت است که با حضور استاد مسعود نجابتی و سید هادی قادری و سایر اساتید مطرح رشته گرافیک و هنرهای تجسمی برگزار خواهد شد و 30 نفر از هنرمندان گرافیست استان اصفهان در مدت سه روز زیر نظر این اساتید به یادگیری روش‌های طراحی پوستر و تولید اثر خواهند پرداخت.
پوسترهایی که در این کارگاه تولید می‌شوند، در جشنواره هنر مقاومت در دهه فجر امسال در تهران ارائه خواهند شد.
کشف استعدادهای جوان، حمایت از هنر انقلابی و نمایش دستاوردها و پیام‌های انقلاب در قالب پوستر در چهار دهه گذشته از اهداف برگزاری این کارگاه است.
جشنواره هنر مقاومت در ده رشته برگزار می‌شود که هنرهای تجسمی، طراحی پوستر، پرچم و کتیبه و طراحی صنعتی از جمله رشته‌های این جشنواره است.
این کارگاه با همکاری حوزه هنری استان اصفهان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، مجموعه طراحان گرافیک انقلاب اسلامی(آیه)، بنیاد فرهنگی روایت فتح و نهضت مردمی پوستر انقلاب برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، این کارگاه از روز جمعه 30 آذرماه لغایت روز یکشنبه 2 دی‌ماه از صبح تا بعدازظهر در خانه هنرمندان اصفهان واقع در خیابان آبشار اول، پارک ایثارگران تشکیل شده و اختتامیه این کارگاه نیز در ساعت 15 روز یکشنبه 2 دی‌ماه در عمارت سعدی حوزه هنری واقع در خیابان استانداری اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha