همایش «شکوه هجرت» ‌در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3772934
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

همایش «شکوه هجرت» ‌در اردبیل برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ‌ همایش شکوه هجرت با هدف فرهنگ‌سازی حرکت‌های جهادی دانشجویان با حضور ‌محمدحسین یکتا، پیشکسوت عرصه جهاد و سازندگی برگزار می‌شود.

«همایش شکوه هجرت» هفته اول دی ماه در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، مصطفی مجیدی، مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان اردبیل‌ امروز، ۲۵ آذرماه در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش شکوه هجرت در راستای تجلیل از جهادگران دانشجو و فرهنگ‌سازی حرکت‌های جهادی در عرصه‌های جدید با حضور محمدحسین یکتا، از پیشکسوتان عرصه جهاد و سازندگی‌ در اردبیل خبر داد.
مجیدی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی در طول سال با انجام خدمات فرهنگی و اجتماعی در حاشیه شهر‌ها و مناطق روستایی به محرومبت‌زدایی می‌پردازند، گفت: اوج حرکت‌های جهادی دانشجویان به تابستان بر‌می‌گردد و این به خاطر اوغات فراغتی است که در تابستان برای دانشجویان وجود دارد.
وی به عرصه‌های جدید سازندگی و خدمت‌رسانی دانشجویان در قالب حرکت‌های جهادی اشاره کرد و گفت: فرهنگ‌سازی سبک زندگی اسلامی، کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله کاهش طلاق، مبارزه با فقر فرهنگی، مبارزه با اعتیاد در کنار برگزاری کارگاه‌های مهارت‌افزایی جهت تقویت بنیه اقتصادی خانواده‌ها در مناطق محروم از جمله عرصه‌های جدید حرکت‌های جهادی بسیج دانشجویی است که در فرصت‌هایی، چون رسم هجرت و شکوه هجرت برای دانشجویان تبیین می‌شود.
مجیدی از برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های حرکت‌های جهادی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: رونمایی از اپلیکیشین حرکت‌های جهادی اردبیل و تجلیل از جهادگران دانشجو از جمله برنامه‌های این مراسم است که در هفته اول دی ماه در یکی از دانشگاه‌های اردبیل برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha