اعمال سلیقه‌های شخصی؛ آفتی بزرگ در اداره جامعه
کد خبر: 3772950
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳

اعمال سلیقه‌های شخصی؛ آفتی بزرگ در اداره جامعه

گروه اجتماعی- امام جمعه خلخال گفت: اعمال سلیقه‌های شخصی در مسئولیت‌ها آفتی بزرگ در اداره جامعه محسوب شده و درگیری‌های جناحی، سیاسی و حزبی بیشترین ضربه را به پیکره جامعه و نظام اسلامی وارد می‌کند.

اعمال سلیقه‌های شخصی، آفتی بزرگ در اداره جامعه استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم اسدی، امام جمعه خلخال امروز، ۲۵ آذرماه در جلسه شورای اداری خلخال با توصیه به مسئولان و مردم برای حقظ وحدت، همدلی، انسجام و یکپارچگی اظهار کرد: درگیر شدن در مسائل جناحی و سیاسی، مسئولان را از پرداختن به مسائل اصلی منطقه و خدمت رسانی به مردم غاقل می‌کند.
وی با اشاره به اینکه علاوه بر این، اعمال سلیقه‌های شخصی در مسئولیت‌ها آفتی بزرگ در اداره جامعه محسوب می‌شود، بیان کرد: مردم خلخال در همه مسائل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی به خوبی امتحان داده و در برابر سخت‌ترین شرایط اقتصادی و ناملایمات اجتماعی ایستادگی کرده اند و اگر امروزه ضعفی در این امور مشاهده می‌شود کوتاهی ناشی از ضعف مدیریت در بخش‌های مختلف است.
وی همچنین گفت: علی رغم کار‌های انجام شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی در خلخال، از ظرفیت خدادادی منطقه برای توسعه و عمران این شهرستان به خوبی استفاده نشده است.
اسدی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالروز نهم دی و برنامه ریزی برای گرامیداشت این روز تاریخی و حماسه‌ساز ملت ایران گفت: دشمن هیچ وقت فرصت‌سوزی نمی‌کند و باید هوشیار بود.

عوامل سرکوب اهداف شوم دشمنان
فریدون بابایی، فرماندار خلخال نیز در این جلسه گفت: بصیرت مردم همواره موجب تحمل فشار‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی وارد شده از سوی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی شده است.
بابایی افزود: در حالی که دشمن برای سال ۹۷ برنامه‌هایی خاصی را برای مردم کشور در نظر گرفته بود و برخلاف گذشته دشمنی خود را به انواع مختلف اعلام می‌کرد، هوشیاری مردم سبب گذر از بسیاری از مشکلات اقتصادی و مانع از دستیابی دشمن به اهدف خود شد.
انتهای پیام

captcha