آغاز فعالیت ۳۲۰ راهدار در قالب ۳۴ گروه در طرح زمستانی ایلام
کد خبر: 3772956
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
دلخواه خبر داد:

آغاز فعالیت ۳۲۰ راهدار در قالب ۳۴ گروه در طرح زمستانی ایلام

گروه اجتماعی - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام با بیان اینکه ارزش راه‌های استان ۱۰ هزار میلیارد تومان است، گفت: ۳۲۰ راهدار در قالب ۳۴ گروه با بیش از ۲۲۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در جاده‌های استان اجرای طرح زمستانی را بر عهده دارند.

آغاز فعالیت 320 راهدار در قالب 34 گروه در طرح زمستانی
به گزارش ایکنا از ایلام، مهندس نورالله دلخواه، مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان ایلام امروز در نشست خبری اظهار کرد: ارزش راه‌های استان 10 هزار میلیارد تومان که باید قدر این سرمایه‌ی ملی را دانست و رسالت سازمانی همه‌ی ما نگهداری از این سرمایه‌ی بزرگ است .
وی وظیفه‌ی رسانه‌ها را در این زمینه قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: استان ایلام به لحاظ موقعیت جغرافیایی جزو استان‌های شاخص در حوزه راهداری است، بطوری که  سال گذشته بیش از چهار میلیون و 300 هزار تن کالا از مبداء ایلام به نقاط مختلف کشور حمل شد .
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از جابجایی 4 میلیون و 500 هزار نفر مسافر از مبداء استان در سال گذشته خبر داد و گفت: هم اکنون 74 شرکت مسافربری در استان ایلام فعال است .
دلخواه با اشاره به فعالیت اداره راهداری در سایر شهرستان ‌ها و استقرار و آمادگی نیروها در جاده‌های استان،‌ تاکید کرد: 320 راهدار در قالب 34 گروه با بیش از 220 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در جاده های استان اجرای طرح زمستانی را بر عهده دارند .
وی خط‌کشی  2 هزار و 200 کیلومتر جاده، نصب 1700 مورد تابلو، اجرای 25 کیلومتر گاردریل و نیوجرسی و 85 کیلومتر روکش آسفالت را از جمله اقدامات سال گذشته راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عنوان کرد و از اصلاح 98 نقطه حادثه‌خیز در استان خبر داد .
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: 62 نقطه کور نیز در جاده‌های ایلام حذف و بستر مناسب جهت تردد ایمن شهروندان و مسافران جاده‌های ایلام فراهم شده است .
دلخواه درباره پایانه‌ی مرزی مهران گفت: این پایانه  برای تردد 20 هزار نفر زائر در نظر گرفته شده بود، در حالی که تنها در ایام اربعین امسال در یک شبانه روز بیش از 240 هزار نفر از مرز بدون کوچکترین مشکلی تردد کردند که رکورد محسوب می‌شود .
وی جابه جایی بیش از 12 برابر ظرفیت پایانه مرزی مهران را موفقیتی برای ناوگان حمل و نقل استان دانست و تصریح کرد: یکی از رکودهای ماندگار در ایام اربعین حمل و نقل مسافران با  3100  اتوبوس در یک روز بود در حالی که در کل استان فقط 250 اتوبوس وجود داشت .
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از نصب  87 دستگاه دوربین نظارتی در جاده‌های استان خبر داد و گفت:  درسال های گذشته از استان های برتر در کاهش تلفات جاده‌ای بودیم چون بیشترین دلیل تصادفات خطای انسانی بوده است که اصحاب رسانه می‌توانند در این زمینه نقش‌آفرینی کنند
انتهای پیام
captcha