پیش‌تولید سریال موسی(ع) كلید خورد
کد خبر: 3772965
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷

پیش‌تولید سریال موسی(ع) كلید خورد

گروه هنر ــ مرحله پیش‌تولید سریال الف، وی‍ژه حضرت موسی(ع) در نشست صمیمانه رئیس سازمان صدا و سیما با معاون سیما، رئیس مركز سیما فیلم و تهیه‌كننده و كارگردان این سریال مقارن با ولادت با سعادت امام حسن عسگری(ع) رسماً آغاز شد.

پیش تولید سریال موسی (ع) کلید خورد

به گزارش ایکنا به نقل از سیما فیلم، در این جلسه كه در محل حوزه ریاست سازمان صدا وسیما برگزار شد، آقای دكتر علی عسكری گفت: سریال حضرت موسی(ع) باید با بهترین كیفیت در تاریخ تلویزیون ایران ساخته شود، چرا كه این موضوع رقبای زیادی دارد و ما باید از همه پیشی بگیریم.
رئیس سازمان صدا و سیما تاكید كرد: تلویزیون همه تلاش و امكانات خود را برای اینكه سریال حضرت موسی جذاب‌ترین وتأثیرگذارترین مجموعه نمایشی تلویزیون به لحاظ طراز و محتوا باشد، به كار خواهد گرفت.
در این جلسه كه مرتضی میرباقری، معاون سیما، حسین كرمی رئیس مركز سیما فیلم،‌ سیداحمد میرعلایی، تهیه‌كننده و جمال شورجه كارگردان سریال حضرت موسی(ع) نیز حضور داشتند قرار داد تولید این سریال الف ویژه به امضاء رسید و همچنین گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در مرحله صفر پرو‍ژه و برآورد تولید ، به رئیس سازمان صداو سیما ارائه شد.
در این گزارش به نهایی شدن نگارش 44 قسمت از این سریال 52 قسمتی اشاره شد كه توسط حجت‌الاسلام سعید بهمن‌پور با ساختاری جذاب و قوی نوشته شده است. همچنین تیم تولید گزارشی از بازبینی لوكیشن‌های تاریخی و روند آماده‌سازی لوكیشن و دكورهای عظیم تاریخی در این پرو‍ژه ارائه كردند.
به این ترتیب، بعد از سال‌ها تولید سریال‌های الف ویژه تاریخی در تلویزیون از سرگرفته شد و به فاصله 20 روز دومین پروژه عظیم تاریخی تلویزیون ایران كلید خورد. سوم آذر ماه بود كه قرارداد سریال حضرت سلمان فارسی امضا و این سریال نیز وارد فاز پیش‌تولید شد.
انتهای پیام
captcha