برگزاری 53 برنامه شاخص استانی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب
کد خبر: 3772983
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد:

برگزاری 53 برنامه شاخص استانی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

گروه اجتماعی - حجت الاسلام اشجری گفت: در مجموع کارگروه‌های مختلف ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان تعداد 53 برنامه شاخص ارائه کردند و در بخشی از این برنامه‌ها می‌توانیم بر روی عدد 40 اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

برگزاری 53 برنامه شاخص استانی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز، 25 آذرماه در پنجمین جلسه شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان، با قدردانی از اهتمام ویژه آیت‌الله فلاحتی نسبت به برنامه‌های چله انقلاب، اظهار کرد: در مجموع کارگروه‌های مختلف ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان تعداد 53 برنامه شاخص ارائه کردند و در بخشی از این برنامه‌ها می‌توانیم بر روی عدد 40 اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، باید بر روی برنامه‌های چهل گانه توقف بیشتری شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به نامگذاری 12 دی تحت عنوان «روز رشت» توسط شهرداری اشاره کرد و گفت: 12 دی لغایت 22 بهمن فرصت 40 روزه خوبی برای بهره برداری در راستای برنامه های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب است.

حجت الاسلام اشجری با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط دستگاه‌های اجرایی گیلان، بیان کرد: از ابتدای دی‌ماه سال جاری مدیران دستگاه‌های اجرایی نشست‌های رسانه‌ای برای اطلاع‌رسانی دستاوردهای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار کنند.

وی به نامه وزیر کشور مبنی بر اعلام 13 مورد از برنامه‌های برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به استانداران اشاره کرد و گفت: یکی از موضوع‌های نامه مذکور برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان‌هاست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی توسط دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و تصریح کرد: نمایشگاه مذکور از 29 دی لغایت 7 بهمن به همت کارگروه اقتصادی در محل دائمی نمایشگاه های استان در رشت برگزار می شود.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به تقارن ایام فاطمیه(س) با جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور شد: ملاحظه‌های تبلیغاتی ایام فاطمیه(س) باید در جشن‌های انقلاب اسلامی رعایت و لحاظ شود.

وی به آغاز تبلیغات محیطی جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از روز جمعه، 5 بهمن در سراسر گیلان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه 30 دی امسال فاطمیه اول را داریم، از 16 بهمن تمام چراغ‌های چشمک‌زن و نوارهای ال.‌ای.‌دی خاموش و پرچم‌های الوان در رنگ‌های قرمز، سفید، سبز و مشکی منقش به نام حضرت زهرا(س) در سطح شهر نصب می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اظهار کرد: از عصر روز یکشنبه، 21 بهمن تمام پرچم‌های مشکی نصب شده در سطح شهر جمع‌آوری و پرچم جمهوری اسلامی ایران جایگزین آن می‌شود؛ ضمن اینکه چراغ‌های الوان، چشمک‌زن و ال.‌ای.‌دی نیز تا 30 بهمن روشن خواهد ماند. تبلیغات سطح شهرها نیز از 5 دی آغاز می‌شود و تا 30 بهمن ادامه پیدا می‌کند.

حجت الاسلام اشجری یوم الله نهم دی را یک فرصت طلایی برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه مردم رشت جزو پیشتازان مبارزه با فتنه بودند، از ظرفیت یوم‌الله نهم دی می‌توان به‌ خوبی بهره‌برداری کرد.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در جمع خانواده های معظم شهدا، تصریح کرد: ممکن است فتنه‌های جدیدی در شکل‌های مختلف شکل بگیرد و باید مراقب باشیم تا دشمن نتواند دوباره زمینه‌ای ایجاد کند. در واقع باید از فتنه سال 88 برای مبارزه با فتنه‌های آینده بهره ببریم.

انتهای پیام

captcha