مساجد؛ زمینه‌ساز خلق آثار معنوی ارزشمند و هنرمندان متعهد
کد خبر: 3773051
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

مساجد؛ زمینه‌ساز خلق آثار معنوی ارزشمند و هنرمندان متعهد

گروه اجتماعی ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: اگر محوریت معرفی هنرمند متعهد به جامعه مساجد باشد هیچگاه شاهد انحراف در کار‌های هنری نخواهیم بود و تربیت صحیح مسجدی زمینه خلق آثار معنوی ارزشمند را فراهم می‌کند.

مساجد؛ زمینه ساز خلق آثار معنوی ارزشمند و هنرمندان متعهدبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل روز گذشته، ۲۵ آذرماه در جلسه شورای اداری دبیرخانه کانون‌های مساجد استان گفت: بنیاد و بن‌مایه هنر باید مساجد باشد تا رنگ و بوی معنویت در آثار هنرمندان شکل بگیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: هنر از رشته‌ها و شاخه‌های محتوای برنامه‌های کانون‌های مساجد باید باشد تا بزرگترین انگیزه زمینه‌های ترویج هنر در نوجوانان و جوانان شکل بگیرد.
وی افزود: اگر محوریت معرفی هنرمند متعهد به جامعه مساجد باشد هیچگاه شاهد انحراف در کار‌های هنری نخواهیم بود و تربیت صحیح مسجدی زمینه خلق آثار معنوی ارزشمند را فراهم خواهد کرد.
اسحاقی با اشاره به اینکه اگر نیاز به عرضه کالای فرهنگی باشد باید از طریق هنر و مساجد صورت گیرد، افزود: گردآوری بانک اطلاعات کانون‌های مساجد در تمامی زمینه‌ها به ویژه فرهنگی، قرآنی و هنری ضروری است.
وی بیان کرد: شور و نشاط در ویژه برنامه‌های چهل سالگی انقلاب باید با معرفی برترین‌های این حوزه می‌تواند افتخاری برای چهلمین سال گرامیداشت جشن‌های انقلاب اسلامی باشد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: تلاش شود تا برنامه‌های کانون‌های مساجد با عنوان «چهل چراغ» مطرح شود تا نمادی فرهنگی و دینی برای بازتاب برنامه‌های کانون‌های مساجد در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باشد.
انتهای پیام

captcha