ادامه راه شهدا، وظیفه دینی و شرعی هر انسانی است
کد خبر: 3773058
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

ادامه راه شهدا، وظیفه دینی و شرعی هر انسانی است

گروه اجتماعی - فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ماکو در دیدار با خانواده شهید رضا حسین‌پور، گفت: ادامه راه شهدا، وظیفه دینی و شرعی هر انسانی است.

ادامه راه شهدا، وظیفه دینی و شرعی هر انسان است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسین محمد باقرلو، فرمانده سپاه پاسداران ماکو شب گذشته، 25 آذرماه در دیدار با خانواده شهید رضا حسن‌پور، ادامه دادن راه شهدا و صیانت از این راه را وظیفه دینی و شرعی هر انسانی عنوان کرد و افزود: شهدا، چراغ و سرمایه‌های کشور و انقلاب هستند؛ لذا امنیت امروز کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیم.
فرمانده سپاه ماکو بیان کرد: دشمنان باید بدانند مردم همیشه در صحنه ایران مطیع فرمان رهبر بوده و تا آخرین قطره خون از این انقلاب و کشور دفاع خواهند کرد، چرا که این ملت سالیان سال با عزت و سربلندی ایستاده و این ثمره خون شهیدان است.
وی تاکید کرد: جوانان برومند و رزمندگان دلاور کشور ایران اجازه کوچک‌ترین تعرض به خاک این کشور را به دشمنان نداده و نخواهند داد.
به گفته وی دیدار با خانواده معظم شهدا یک وظیفه و حداقل کاری که مسئولان برای خانواده‌های معظم شهدا انجام می‌دهند، دیدار و دلجویی از این عزیزان است.
یادآور می‌شود؛ شهید رضا حسین‌پور متولد سال ۱۳۳۸/۰۵/۱۲ و دارای دو فرزند پسر و دختر است، این شهید والامقام در سال ۱۳۶۳/۱۱/۰۳ در مهاباد بر اثر اصابت گلوله در درگیری با دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
انتهای پیام

captcha