دستاوردهای نظام و انقلاب بیش از پیش تبیین شود
کد خبر: 3773110
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴

دستاوردهای نظام و انقلاب بیش از پیش تبیین شود

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان به اهمیت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: دستاوردهای نظام و انقلاب بیش از پیش تبیین و تشریح شود.

بایستی دستاورد‌های نظام و انقلاب بیش از پیش تبیین و تشریح شود

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام میثم پورجمالی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان یکشنبه، ۲۵ آذرماه در نشست کارگروه تبلیغ که در سالن کنفرانس اداره‌کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، در سخنانی به اهمیت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: در این برهه از زمان که دشمنان نظام و انقلاب با اغتشاشات و وارد کردن شبهات گوناگون به انقلاب تلاش می‌کنند تا بین مردم و انقلاب جدایی بیاندازند، بایستی دستاورد‌های نظام و انقلاب بیش از پیش تبیین و تشریح شود.
وی با بیان اینکه عده‌ای در داخل کشور نیز با تفکرات گمراه‌کننده دستاورد‌های انقلاب را زیر سوال می‌برند یادآوری کرد: روحانیان و مبلغان بانو و آقا نیز رسالت خطیری دارند و اگر به درستی به وظائف خود عمل نکنند، اهداف معاندین نظام در شبکه‌های ماهواره‌ای عملی خواهد شد.
حجت‌الاسلام پورجمالی عنوان کرد: بهترین گرامیداشت دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران این است که تمامی نهادها، سازمان‌ها و ادارات خدمات چهل ساله خود را به نمایش بگذارند تا همه بدانند این انقلاب تاکنون به پشتوانه الهی با همه تنگنا‌ها و مشکلات پیش رو از همه چالش‌ها گذر کرده و در همه زمینه‌ها به خودکفایی رسیده است.
معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در ادامه به اهمیت ثبت نام مبلغان بانو و آقا در سامانه سجام اشاره کرد و گفت:این سامانه برای ثبت اطلاعات و فعالیت‌های مبلغان بانو و آقا راه‌اندازی شده است و ضرورت دارد آنان در اسرع وقت در این سامانه نام‌نویسی و اطلاعات خود را درج کنند.
انتهای پیام

captcha