مسابقه کتابخوانی کارکنان بنیاد شهید فردا آغاز می‌شود
کد خبر: 3773151
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی؛

مسابقه کتابخوانی کارکنان بنیاد شهید فردا آغاز می‌شود

گروه جهاد و حماسه ــ فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در هفته پژوهش خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سایت ایثار، سرهنگ فریبرز خزایی؛ فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اهمیت نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت در بین کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مسابقه کتاب‌خوانی با هدف ترویج مطالعه و کتاب‌خوانی به‌ ویژه در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت با همکاری معاونت علمی و پژوهشی بسیج بنیاد و اداره کل توسعه منابع انسانی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: برای این مسابقه کتاب «جامعه‌شناسی شهادت‌طلبی و انگیزه‌های شهیدان» نوشته  محمدحسین شاعری در نظر گرفته شده است که منبع بسیار خوبی برای شناخت ابعاد مختلف شهادت‌طلبی با توجه به مبانی ارزشی و نظری و دیدگاه‌های جامعه‌شناسی، روانشناسی و اجتماعی است و مطالعه آن به ارتقای دانش درباره مقوله ایثار و شهادت کمک شایان توجهی می‌کند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره نحوه و زمان برگزاری مسابقه گفت: دانلود این کتاب از تاریخ 27 آذرماه در قسمت منابع آموزشی سامانه آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران امکان‌پذیر است و تمامی کارکنان بنیاد سراسر کشور اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی می‌توانند این کتاب را مطالعه و علاوه بر بهره‌مندی از مطالب در این مسابقه نیز شرکت کنند. سؤالات مربوط به مسابقه در لینک مسابقه در سایت آموزش بارگذاری و همکاران می‌توانند در فرصت مقتضی به سؤالات پاسخ دهند.

خزایی در پایان گفت: اسامی 40 نفر برتر این مسابقه در چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر اعلام و هدایای نفیسی به رسم یادبود به ایشان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

captcha