اعزام ۹۶ مددجوی توکهور و هشتبندی به مشهد مقدس
کد خبر: 3773167
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

اعزام ۹۶ مددجوی توکهور و هشتبندی به مشهد مقدس

گروه اجتماعی- رئیس کمیته امداد توکهور و هشتبندی شهرستان میناب گفت: ۹۶ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توکهور و هشتبندی شهرستان میناب طی هشت‌ماهه امسال در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.

اعزام ۹۶ مددجوی توکهور و هشتبندی به مشهد مقدس

غلامحسین حیدری، رئیس کمیته امداد توکهور و هشت‌بندی شهرستان میناب در گفتگو با ایکنا از هرمزگان بابیان اینکه ۹۶ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد طی هشت‌ماهه امسال راهی مشهد مقدس شدند، گفت: برای اعزام این تعداد مددجو در قالب طرح شوق زیارت بالغ‌بر ۴۸ میلیون تومان هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه طرح «شوق زیارت» به‌طور مشارکتی با کمک خیران اجرا می‌شود، بیان کرد: شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از اعتبارات کمیته امداد و ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان توسط موسسه‌های خیریه و خیران برای اعزام این مددجویان تأمین‌شده است.
حیدری از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح شوق زیارت و اعزام مددجویان به اردو‌های زیارتی را نشاط افزایی و تقویت رفتار‌های دینی در بین مددجویان و همچنین تحکیم بنیان خانواده و تقویت روابط منطقی و عاطفی در بین خانوار‌های تحت حمایت اعلام کرد.
رئیس کمیته امداد توکهور و هشتبندی شهرستان میناب ابراز کرد: امیدواریم در سال جاری نیز با مشارکت خوب خیران در طرح شوق زیارت بتوانیم زمینه حضور تعداد زیادی از مددجویان تحت حمایت این نهاد را به سفر‌های زیارتی مشهد مقدس فراهم کنیم تا نیازمندانی که به علت عدم تمکن مالی توانایی رفتن به این سفر‌های زیارتی ندارند به آرزوی خود برسند.
انتهای پیام

captcha