اجرای طرح قرآنی «بشارت» در مدارس علمیه خواهران لرستان
کد خبر: 3773191
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

اجرای طرح قرآنی «بشارت» در مدارس علمیه خواهران لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون حوزه‌های علمیه خواهران لرستان از اجرای طرح قرآنی «بشارت» خبرداد و گفت: این طرح قرآنی با محوریت حفظ جزء ۳۰ قرآن در قالب سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار و منتخبان طی دهه فجر امسال تجلیل می‎شوند.

ط

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری جشنواره قرآن و عترت ویژه طلاب بانوی استان خبرداد و گفت: سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت مدارس علمیه خواهران با توجه به رویکرد مدرسه‌محوری به مدارس علیمه واگذار شده و مرحله استانی و کشوری این مسابقات حذف شده است.
وی با اشاره به این‌که این مسابقات قرآنی در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، حفظ، تفسیر و مباحث تخصصی قرآن‌کریم برگزار می‎شود، افزود: در لرستان استقبال خوبی از طرف طلاب بانو در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق و همچنین حفظ و تفسیر قرآن داشته‌ایم.
عزیزی با بیان این‌که این جشنواره قرآنی به‌مناسبت گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، دهه فجر در مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار می‎شود، ادامه داد: منتخبان مرحله مدرسه‌ای این جشنواره قرآنی نیز دهه فجر امسال طی مراسمی تجلیل می‎شوند کمااینکه در نظر است هر مدرسه‌ای در قالب یک ویژه‌نامه فعالیت‌های قرآنی مدارس طراحی و معرفی شود.

شرکت 221 بانوی طلبه لرستانی در دوزدهمین جشنواره قرآن و عترت
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از اجرای طرح قرآنی بشارت «1452» با محوریت حفظ جزء 30 قرآن خبرداد و گفت: سال گذشته در دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت مدارس علمیه لرستان 221 طلبه بانو شرکت داشتند که از این تعداد 22 نفر به مرحله استانی راه یافتند.
عزیزی یادآور شد: در جشنواره دوازدهم قرآن و عترت طلاب بانو، خدیجه بیرانوند نفر برتر رشته قرائت تحقیق و سیده فرشته موسوی نفر اول در بخش آثار هنری این جشنواره شدند.

انتهای پیام

captcha