نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی فارس آغاز به كار كرد
کد خبر: 3773222
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی فارس آغاز به كار كرد

گروه اجتماعی ـ به‌مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش و فناوری، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی استان فارس آغاز به کار کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، به‌مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش و فناوری، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی استان فارس امروز، 26 آذرماه با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و جمعی از مدیران ارشد استان در شیراز افتتاح شد.
در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی در بخش‌های مختلف دانشگاهی، اجرایی، فرهنگی و ... به نمایش گذاشته شده است و معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی فارس نیز در این نمایشگاه حضوری فعال دارد.
سید آیت‌الله رزمجو، مشاور استاندار فارس در امور دانشگاه‌ها در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری در سطح استان از 24 تا 30 آذر با شعار «پژوهش هدفمند، ارزش آفرین در خدمت تولید ملی» اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه مهمترین رویداد هفته پژوهش در استان فارس نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان است، گفت: دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردهای خود را ارائه خواهند کرد.
مشاور استاندار فارس در امور دانشگاه‌ها با اشاره به وجود حدود هفتاد غرفه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی امسال، گفت: روز سه شنبه 26 آذرماه نیز طی مراسمی از ۴۵ پژوهشگر برگزیده استان فارس قدردانی و تجلیل می‌شود.
انتهای پیام

captcha