آمریکا هرگز نمی‌تواند در سیاست‌های بنیادین انقلاب اسلامی تغییر به وجود بیاورد
کد خبر: 3773248
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

آمریکا هرگز نمی‌تواند در سیاست‌های بنیادین انقلاب اسلامی تغییر به وجود بیاورد

گروه فرهنگی ـ آیت‌الله موسوی جزایری با بیان اینکه آمریکا هرگز نمی‌تواند در سیاست‌های بنیادین انقلاب اسلامی تغییر به وجود بیاورد بلکه این ملت ایران و رهبری هستند که در این رابطه تصمصم می‌گیرد‏، گفت: ما از انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنیم و حتما دشمن توان مخالفت با ملت ایران را نخواهد داشت.

آمریکا هرگز نمی‌تواند در سیاست‌های بنیادین انقلاب اسلامی تغییر به وجود بیاورد

به گزارش ایکنا از خوزستان، مراسم رونمایی از پوستر جشنواره استانی «امتداد» ظهر امروز 26 آذرماه در بیت آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد.

آیت‌الله موسوی جزایری در این مراسم با اشاره به اهمیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمن و به‌خصوص استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا درصدد بودند شیرینی این پیروزی بزرگ را در کام مردم ایران تلخ کنند. در سال گذشته رئیس جمهور آمریکا به صورت علنی اعلام کرد که تابستان داغی برای ملت ایران می سازیم و نمی گذاریم انقلابشان را جشن بگیرند. طرح این سخنان از سوی دشمن، تکلیفمان را به ما یادآوری می‌کند و امسال به کوری دشمن پیروزی انقلاب اسلامی را باشکوه‌تر برپا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: آمریکا هرگز نمی‌تواند در سیاست‌های بنیادین انقلاب اسلامی تغییر به وجود بیاورد بلکه این ملت ایران و رهبری هستند که در این رابطه تصمصم می‌گیرد. ما از انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنیم و هیچ اعتنایی به دشمن نداریم و حتما دشمن توان مخالفت با ملت ایران را نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به وضع تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران، آن را حرکتی وقیحانه خواند و عنوان کرد: اکنون اوضاع اقتصادی کاملا تحت کنترل است. دشمن به خیال خودش می‌خواست با قاچاق ارز و کالا جو تاریکی را برای کشور ما به وجود بیاورد که بحمدلله توانستیم آن را کنترل کنیم. اکنون نرخ ارز سیر نزولی پیدا کرده و به زودی اثرش را در قیمت‌ها نشان خواهد داد و در نهایت ندامت و خجالت برای دشمن نسبت به تصمیماتش باقی می‌ماند.

گفتنی است، در این مراسم که با حضور مسئولان استانی همچون حجت‌الاسلام سپهر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، احمد سراج معاون فرهنگی شهرداری اهواز و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز همراه بود از پوستر جشنواره استانی «امتداد» رونمایی شد.

انتهای پیام

captcha