اعزام بیش از دوهزار دانش‌آموز به اردوی راهیان نور
کد خبر: 3773255
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

اعزام بیش از دوهزار دانش‌آموز به اردوی راهیان نور

گروه اجتماعی- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان بابیان اینکه دو هزار و ۱۹۳ فرهنگی و دانش‌آموز استان به اردوهای راهیان نور اعزام‌شده‌اند، تأکید کرد: دو هزار دانش‌آموز دیگر نیز در ماه‌های آتی به راهیان نور اعزام می‌شوند.

اعزام بیش از دوهزار دانش‌آموز به اردوی راهیان نور

به گزارش ایکنا از سمنان، قاسم شریفی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان امروز 26 آذردر نشست هیئت اندیشه‌ ورز چهل‌سالگی انقلاب اسلامی دراین اداره کل با اشاره به اینکه ۴۰ کاروان راهیان نور برای دانش‌آموزان تدارک دیده‌شده است، گفتد: چهار هزار دانش‌آموز این استان به همراه والدین خود تا پایان سال تحصیلی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

شریفی از اعزام دو هزار و ۱۹۳ فرهنگی و دانش‌آموز استان به اردوهای راهیان نور خبر داد و افزود: دو هزار دانش‌آموز دیگر نیز در ماه‌های آتی به راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گفته وی؛ والدین متقاضی دانش‌آموزان نیز راهی مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند که در این راستا دانش‌آموزان دختر با مادر و دانش‌آموزان پسر با پدر می‌توانند تجربه حضور در مناطق عملیاتی را داشته باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان افزود: کاروان دانش‌آموزان و فرهنگیان استان سمنان برنامه‌های ویژه‌ای را دنبال می‌کند که روایتگری، قرائت قرآن و ادعیه متبرکه و خاطرات جبهه و برنامه‌های فرهنگی در زمره اقدامات آموزش‌وپرورش برای اردوهای راهیان نور است.

شریفی متذکر شد:  کرسی‌های آزاداندیشی در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سطح استان برگزار می‌شود، که این کرسی‌ها با موضوعاتی مانند دشمن‌شناسی و نفوذ، امام راحل(ره) و انقلاب، فضای مجازی و حجاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

captcha