عشق و ایمان در کنار امید از مؤلفه‌های حیات طیبه دانش‌آموزان است
کد خبر: 3773287
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳

عشق و ایمان در کنار امید از مؤلفه‌های حیات طیبه دانش‌آموزان است

گروه اجتماعی - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان عشق و ایمان در کنار امید را از مؤلفه‌های حیات طیبه دانش‌آموزان دانست و تأکید کرد: دشمن به‌دنبال کشتن امید در جامعه است و در نتیجه نسل جوان جامعه را نیز هدف گرفته است این امر اما سبب می‌شود تا ما هوشیارتر نسبت به گذشته عمل کنیم.

عشق و ایمان در کنار امید از مؤلفه‌های حیات طیبه دانش آموزان است

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد دستورانی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان ظهر امروز، 26 آذر در نشست هیئت اندیشه‌ورز چهل‌سالگی انقلاب اسلامی در این اداره‌کل با بیان اینکه عشق و ایمان در کنار امید از مؤلفه‌های حیات طیبه دانش‌آموزان است، گفت: دشمن به‌دنبال کشتن امید در جامعه است و در نتیجه نسل جوان جامعه را نیز هدف گرفته است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان یادآور شد: اگر امید در جامعه بمیرد عشق و ایمان نیز خواهد مرد که بر این اساس معرفی دستاوردهای انقلاب به امیدآفرینی در جامعه کمک شایانی خواهد کرد؛ لذا معلمان این امر را در سراسر استان سمنان مدنظر قرار دهند.

به گفته وی؛ دانش‌آموزان باید با خدمات ارزنده انقلاب اسلامی ایران آشنا شوند‌ که در این راستا یکی از رسالت‌های معلمان استان امروز ترویج و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

دستورانی تقویت عشق، امید و ایمان نسبت به انقلاب اسلامی را مثلثی ارزشمند و رسالت معلمی در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی دانست و افزود: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب باید برنامه‌ها در آموزش‌وپرورش در راستای تقویت امید در جامعه باشد.

انتهای پیام

captcha