توزیع سبد غذایی میان کودکان دچار سوءتغذیه در فارس/ بهره‌مندی ۴ هزار کودک
کد خبر: 3773318
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

توزیع سبد غذایی میان کودکان دچار سوءتغذیه در فارس/ بهره‌مندی ۴ هزار کودک

گروه اجتماعی ـ قائم مقام كمیته امداد فارس از توزیع سبد غذایی میان كودكان زیر پنج سال دچار سوءتغذیه در این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، بهروز مهربانیان، قائم مقام كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 26 آذرماه با مهم برشمردن مسئله تغذیه در سلامت خانواده‌ها، اظهار کرد: طرح کمک به رفع سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال باهدف بهبود سلامت این افراد میان خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه در این طرح، کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی استان فارس برای شناسایی کودکان مبتلا به سوءتغذیه باهم همکاری می‌کنند، افزود: از ابتدای سال تاکنون ۴ هزار و ۸۳۸ کودک نیازمند کمتر از پنج سال، سبد غذایی پیشگیری از سوءتغذیه کمیته امداد فارس را دریافت کردند.
مهربانیان با اشاره به اینکه تهیه سبدهای حمایت غذایی با نظارت کارشناس علم تغذیه صورت می‌گیرد، گفت: ارزش هر سبد غذایی ۹۲ هزارتومان است و در ۶ ماه نخست امسال ، ۲۶ میلیارد و ۷۰۵ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان بین کودکان نیازمند مشمول طرح توزیع شده است.
قائم مقام كمیته امداد فارس در پایان یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای کمک به سوء تغذیه بیماران خاص و صعب‌العلاج ،۳ درصد از درآمد محلی را به گروه‌های خاص با اولویت بیماران سرطانی و سایر بیماری‌های صعب‌العلاج اختصاص داده است که تاکنون هزار و ۷۱۰ بیمار در استان از این خدمات بهره‌مند شده‌اند.
انتهای پیام

captcha