نشست «روز پژوهش و علوم انسانی» در دانشگاه علامه برگزار می‌شود
کد خبر: 3773327
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
فردا؛

نشست «روز پژوهش و علوم انسانی» در دانشگاه علامه برگزار می‌شود

گروه دانشگاه ــ همزمان با 27 آذرماه و روز وحدت حوزه و دانشگاه، نشست مشترکی با حضور معاون پژوهشی وزیر علوم، داوری اردکانی، غلامعلی حدادعادل و رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در حوزه علوم انسانی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، این نشست با همکاری معاونت پژ‌وهشی وزارت علوم و دانشگاه علامه طباطبائی در راستای نام‌گذاری یکی از روز‌های هفته پژوهش با نام «روز پژوهش و علوم انسانی» برگزار می‌شود.
در این نشست علاوه بر سخنرانی مسعود برومند، معاون پژوهش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، رضا داوری اردکانی، عضو فرهنگستان علوم، غلامعلی حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس‌جمهور پیرامون «ماموریت‌های پژوهشی‌های علوم انسانی در دوران معاصر» به ایراد سخن خواهند پرداخت.

همچنین با توجه به فعالیت‌ها و برنامه‌هاى پژوهشی اخیر دانشگاه در راستاى کمک به حل مسائل کشور و همکارى با دولت در حوزه «پولى و بانکى» و «فضاى مجازى» در این نشست گزارشى از تجربه خوشه‌هاى مشورتى در راستاى مسئولیت پذیرى اجتماعى دانشگاه از سوی معاون پژوهشی دانشگاه ارائه خواهد شد.
 
برپایی میزگرد تخصصی با موضوع «آسیب‌شناسی پژوهش در علوم انسانی و ارائه توصیه‌های سیاستی» با حضور اندیشمندان علوم انسانی و اجتماعی کشور از دیگر برنامه‌های این نشست خواهند بود.

گفتنی است این نشست فردا سه‌شنبه ۲۷ آذرماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در محل سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام
captcha