کمک 75 میلیون تومانی مردم ماکو برای بازسازی عتبات عالیات
کد خبر: 3773356
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷

کمک 75 میلیون تومانی مردم ماکو برای بازسازی عتبات عالیات

گروه اجتماعی ــ فرماندار ماکو گفت: برای بازسازی حرم متبرکه ائمه اطهار(ع)، ۷۵ میلیون تومان در شهرستان ماکو جمع‌آوری شده است.

کمک 75 میلیون تومانی مردم ماکو برای بازسازی عتبات عالیات

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، شاهین علیزاده، فرماندار ماکو، ظهر امروز، 26 آذر ماه، در همایش محبت و ارادت به اهل بیت(ع)، که در محل فرمانداری این شهرستان ترتیب یافت، اظهار کرد: با راه‌اندازی ستادهای بازسازی عتبات عالیات، شاهد آن هستیم که پروژه‌های فاخری در این بخش اجرا و در وحله پایان است.
وی از استقبال خوب مردم مومن و متدین شهرستان ماکو در مشارکت و اعطای نزورات و نیات خالصانه خود به این ستاد خبر داد و افزود: در ماه‌های گذشته ۷۵ میلیون تومان جمع‌آوری شده است.
فرماندار ماکو همچنین بحث مشارکت‌های مردم را رو به افزایش عنوان کرد و افزود: بعضی تفکرات پوچ بر این باور هستند که اجرای چنین کارهایی با باور به خداوند بیهوده است، در حالی که باید به آنها یادآور شویم که فراموشی ائمه اطهار و پیامبران یک تفکر ناشایست و هدف دشمن است.
وی جایگاه و مقام ائمه اطهار را در دیدگاه شیعیان بسیار والا ابراز کرد و یادآور شد: مردمان مسلمان ایران نخواهند گذاشت قبور متبرک امامان و پیامبران مورد کم‌لطفی و بی‌محبتی قرارگیرد.
انتهای پیام

captcha