بیکاری در کرمانشاه با وجود ظرفیت‌های بالا در بخش کشاورزی معنا ندارد
کد خبر: 3773377
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷

بیکاری در کرمانشاه با وجود ظرفیت‌های بالا در بخش کشاورزی معنا ندارد

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: با وجود ظرفیت‌های بالا در بخش کشاورزی کرمانشاه باید از این فرصت استفاده شود و این استان با وجود چنین ظرفیت‌های نباید بیکار داشته باشد.

بیکاری در کرمانشاه با وجود ظرفیت‌های بالا در بخش کشاورزی معنا ندارد

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 26 آذر در دیدار با رئیس و جمعی از مدیران حوزه کشاورزی استان کرمانشاه گفت: ظرفیت بالایی در حوزه کشاورزی وجود دارد که باید از آن بهره گرفت.
وی افزود: مایحتاج غذایی مردم توسط این وزارتخانه تأمین می‌شود و این سازمان برای جمعیت زیادی اشتغال ایجاد کرده است و کمتر ارگانی را مشاهده می‌کنیم که اینچنین جذب نیرو داشته باشد.
آیت‌الله علما اظهار کرد: جهادکشاورزی نام با معنایی دارد و جهادکشاورزی از ابتدای انقلاب خود را نشان داده است.
امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید داخل جهاد کشاورزی در رأس این امر قرار دارد.
وی اظهار کرد: خودکفایی در زمینه تولید و پرورش آبزیان به سود کشور است و جهادکشاورزی می‌تواند در این زمینه ابتکارات زیادی داشته باشد.
نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به خدمات این وزارتخانه افزود: کرمانشاه نسبت به سهم خود نباید عقب باشد و روزبه‌روز باید درحال فکر و تدبیر باشیم و استان با وجود داشتن چنین امکاناتی از جمله آب و زمین برای کشاورزی نباید بیکار داشته باشد.
انتهای پیام

captcha