خیران به سمت نیازهای واقعی شهرستان سوق داده شوند
کد خبر: 3773384
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲
مقیمی تاکید کرد:

خیران به سمت نیازهای واقعی شهرستان سوق داده شوند

گروه اجتماعی- فرماندار اردکان گفت: در بحث فرهنگ‌سازی لازم است کمک‌های خیران و عموم‌ مردم به سمت نیازهای واقعی شهرستان هدایت شود.

مردم به خدمت‌رسانی داوطلبان هلال‌احمر اردکان اعتماد دارند

به گزارش ایکنا از یزد، هادی مقیمی، فرماندار اردکان 26 آذرماه در آیین تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال‌احمر اردکان با بیان این‌که آموزه‌های دینی و اخلاقی بر انجام کارهای عام‌المنفعه تأکید ویژه‌ای دارد اظهار کرد: هلال‌احمر از مهم‌ترین و مورد اعتمادترین نهادها برای خدمت‌رسانی به همنوعان است.
وی با اشاره به شعار امسال روز جهانی داوطلبان افزود: برای ساختن جامعه‌ای تاب‌آوری باید ساز و کارهای مشخص و دقیقی تعریف شود تا بخشی از آسیب‌های اجتماعی موجود کاهش یابد.
فرماندار اردکان جمعیت 900 نفری داوطلبان هلال‌احمر شهرستان را پتانسیل بسیار قوی برای بهره‌برداری دانست و گفت: هلال‌احمر می‌تواند در تعامل با مدیریت شهرستان نیازهای جامعه را شناسایی و برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی کند.
مقیمی افزود: داوطلبان جمعیت می‌توانند در مباحث حقوق شهروندی، محیط‌زیست و فرهنگ‌سازی برای مشارکت بیشتر مردم در امور عام‌المنفعه نقش مؤثر و اساسی ایفا کنند.
وی تأکید کرد: انسان‌ها با اهدافی چون دیده شدن، تأثیرگذاری و ماندگاری فعالیت می‌کنند و چه‌بسا با ترویج فرهنگ کمک به همنوع از طریق منابر و میز خطابه‌ها، تعداد داوطلبان افزایش‌یافته و جذب و هدایت کمک‌های مردمی نیز بهبود یابد.
فرماندار اردکان تأکید کرد: در بحث فرهنگ‌سازی لازم است کمک‌های خیران و عموم‌ مردم به سمت نیازهای واقعی شهرستان هدایت شود.
مقیمی گفت: احساس مفید بودن و اثربخشی در امور داوطلبی، باعث احساس رضایت و درنهایت، افزایش تاب‌آوری در جامعه می‌شود.
یادآور می شود در این نشست هریک از اعضا به بیان نظرات خود پرداختند و جواد کمال‌آبادی رئیس جمعیت هلال‌احمر اردکان نیز گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این نهاد ارائه کرد.
همچنین از زحمات جلال سرافراز داوطلب پیشکسوت و پزشک معتمد جمعیت هلال‌احمر اردکان تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha