مهلت ارسال اثر به سومین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی آیات تمدید شد
کد خبر: 3773404
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

مهلت ارسال اثر به سومین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی آیات تمدید شد

گروه هنرــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از تمدید مهلت ارسال اثر به سومین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی و فیلم‌نامه‌نویسی آیات به میزبانی استان گلستان خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام و ارسال اثر تا 15 دی‌ماه 97 تمدید شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری افزود: تاکنون ۳۷۰ اثر در سه بخش نمایشنامه‌نویسی (خیابانی و صحنه‌ای)، فیلم‌نامه‌نویسی (کوتاه مستند و بلند داستانی) و بخش ویژه (طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۲-سوره‌های جزء سی‌ام قرآن کریم) به دبیرخانه جشنواره ارسال‌ شده است.
وی با بیان اینکه پدیدآورندگان آثار می‌توانند در هر بخش حداکثر ۴ اثر به دبیرخانه ارسال کنند، اظهار کرد: متقاضیان شرکت در جشنواره باید برای تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال مشخصات (نام و نام خانوادگی، موضوع قرآنی و یا آیه انتخابی، شماره تماس و نشانی پستی به همراه یک قطعه عکس ۴*۳) اقدام کنند.
این مدیر استانی در خاتمه گفت: ارسال آثار از طریق سایت جشنواره به نشانی ayatfest.farhang.gov.ir به همراه تکمیل فرم الکترونیک و مشخصات فردی و حرفه‌ای امکان‌پذیر است.
یادآور می‌شود افرادی که امکان ارسال الکترونیکی اثر را ندارند می‌توانند آثار خود را در قالب لوح فشرده (cd) به همراه نسخه چاپی فرم پرشده و یک قطعه عکس ۴*۳ به صورت پستی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
انتهای پیام
captcha