«عطر خدا» ویژه برنامه وفات حضرت معصومه (س) از رادیو تهران
کد خبر: 3773428
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

«عطر خدا» ویژه برنامه وفات حضرت معصومه (س) از رادیو تهران

گروه هنر ــ فضیلت زیارت حضرت معصومه (س)، کرامت ایشان و همراهی با شاهدین ترور محمد مفتح از ویژه برنامه «عطر خدا» تقدیم مخاطبان رادیو تهران می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از رادیو تهران، ساناز باقری تهیه‌کننده این برنامه ضمن اعلام پخش ویژه برنامه وفات حضرت معصومه(س) گفت: «عطر خدا» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که امروز به صورت ویژه به وفات حضرت معصومه(س) و شهادت آیت‌الله محمد مفتح اختصاص یافته است. در این برنامه درباره فضیلت زیارت حضرت معصومه(س) و کرامت ایشان صحبت خواهیم کرد، حجت‌الاسلام محمد پویا از میهمانان این برنامه با توضیح درباره نقش حوزه علمیه قم و مرجعیت در بسترسازی ظهور امام زمان (عج) و شخصیت‌های علمی و ماندگار قم مانند شیخ عباس قمی، مؤلف مفاتیح الجنان همراه مخاطبان خواهند بود.
وی با اشاره به دیگر بخش‌های این ویژه برنامه افزود: از دیگر میهمانان برنامه عطر خدا، حجت‌الاسلام ابراهیم بهاری و حجت‌الاسلام یاسینی از کارشناسان مذهبی است. ارتباط زنده با قم حجت‌الاسلام ثابتی مقدم، روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، هوشنگی مدیر تبلیغات آستان مقدس حرم رضوی، حجت‌الاسلام گواهی متولی آستان مقدس امامزاده صالح و ارتباط مستقیم با شیراز خواهیم داشت. علاوه بر این در برنامه قرار درباره تاریخ تشکیل حوزه علمیه قم و زندگی مراجع تقلید مشهور از تأسیس تا به حال بررسی شود. حجت‌الاسلام مرتضی مداح از شاگردان شهید مفتح و جزء شاهدین ترور دکتر، از دیگر میهمانان این برنامه هستند.
برنامه عطر خدا به گویندگی فاطمه نصرآبادی از ساعت ۱۵ تا ۱۷ روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود.
انتهای پیام
captcha