توجه ویژه مردم به فعالان قرآنی/ زندگیمان را با آموزه‌های قرآنی بسنجیم
کد خبر: 3773504
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳

توجه ویژه مردم به فعالان قرآنی/ زندگیمان را با آموزه‌های قرآنی بسنجیم

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ یک قاری قرآن بر لزوم توجه هرچه بیشتر قاریان قرآن بر اعمال و رفتار خود در جامعه تأکید کرد و گفت: فعالان قرآنی در ویترین نگاه مردم قرار دارند لذا باید بیشتر از دیگران مراقب رفتار خود باشند.

فعالان قرآنی در ویترین چشم مردم قرار دارندفاطمه نبی‎لو، شرکت‌کننده دوازدهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) که در مجتمع یاوران مهدی جمکران قم در حال برگزاری است، در گفت‌وگو با ایکنا از قم، با اشاره به اینکه فعالان قرآنی در ویترین چشم مردم قرار دارند، اظهار کرد: مردم به اینکه ما حافظ قرآن هستیم توجه زیادی نشان می‌دهند، خودم هم به برادرم که حافظ کل قرآن است همیشه تأکید دارم که نباید کوچکترین فعالیت ناپسندی را انجام دهد.

وی افزود: از ۱۵ سالگی آموزش قرآن را آغاز کردم و پنج سال است که در رشته قرائت و حفظ فعالیت می‎کنم و زندگی‌ام با قبل از قرآن متفاوت شده و با خدا بهتر انس گرفتم.

نبی‌لو اظهار کرد: ابتدا برادرم برای حفظ قرآن ثبت نام کرد و هم اکنون حافظ کل است وی ما را به این راه ترغیب کرد و سپس خانوادگی در این عرصه وارد شدیم برادر پنج ساله‌ام هم مشتاق به آموزش قرآن شده و در کلاس‌‏های حفظ شرکت می‎کند.

حق و باطل با قرآن نمایان میشود
این قاری قرآن گفت: قرآن روی همه ابعاد زندگی و حتی دوستیابی ما اثر گذاشته و برخی اقداماتی را که می‎خواهیم انجام دهیم با قرآن می‎سنجیم و زمانی که به مشکل برمی‎خوریم در تشخیص حق و از باطل به قرآن رجوع می‎کنیم امیدواریم که بتوانیم در این مسیر بمانیم و قرآن را در زندگی به کار گیریم.

وی در مورد سطح مسابقات در این دوره نیز گفت: مسابقات این دوره در سطح بالایی بود و تصمیم دارم تا با تلاش و آمادگی بیشتر برای سال آینده شرکت کنم و بتوانم رتبه بهتری را کسب کنم.

انتهای پیام

captcha