برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن ویژه کارکنان بنیاد شهید کردستان
کد خبر: 3773517
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن ویژه کارکنان بنیاد شهید کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره منابع انسانی و پشتیبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان از برگزاری مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان بنیاد شهید استان در روز پنج شنبه، ۲۹ آذرماه در مجتمع ایثار خبر داد.

برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه کارکنان بنیاد شهید کردستان

منوچهر حیدری، رئیس اداره منابع انسانی و پشتیبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان بنیاد شهید استان در روز پنج‌شنبه، 29 آذرماه در مجتمع ایثار خبر داد و اظهار کرد: این دوره از مسابقات قرآنی با حضور 60 نفر از کارکنان بنیاد شهید برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات قرآن در چهار رشته افزود: چهاردهمین دوره مسابقات قرآن در رشته‌های قرائت،حفظ، مفاهیم و ترجمه قرآن و اذان برگزار می‌شود.
رئیس اداره منابع انسانی و پشتیبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بیان کرد: از تعداد شرکت‌کنندگان این دوره از رقابت‌های قرآنی 45 نفر در رشته مفاهیم، هفت نفر در رشته قرائت، 9 نفر در رشته اذان و یک نفر در رشته حفظ شرکت کرده‌اند.
وی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی را انس و الفت بیشتر کارکنان با قرآن کریم، ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و ایجاد انگیزه بیشتر برای حضور در عرصه‌های قرآنی دانست و یادآور شد: داوران این دوره ار رقابت های قرآنی از سوی مجمع قرآن سنندج معرفی می‌شوند.
انتهای پیام

captcha