توزیع بسته‌های حمایتی شب یلدا بین مددجویان گیلانی
کد خبر: 3773521
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

توزیع بسته‌های حمایتی شب یلدا بین مددجویان گیلانی

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداداستان گیلان گفت: با کمک خیران و نیکوکاران، بسته‌های حمایتی شب یلدا تهیه و بین مددجویان تحت حمایت با اولویت ایتام، زنان بی‌سرپرست و بد‌سرپرست توزیع می‌شود.

توزیع بسته‌های حمایتی شب یلدا بین مددجویان گیلانی

به گزارش ایکنا از گیلان، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان امروز، 27 آذرماه در جمع خبرنگاران با قدردانی از حمایت‌های مادی و معنوی مردم و به‌ویژه نیکوکاران استان برای حل مشکلات نیازمندان، اظهار کرد: با وجود مشکلات اقتصادی در کشور بسیاری از مردم با کمک به همنوعان و ترویج فرهنگ نوع‌دوستی در تلاش هستند تا گره‌گشای برخی مشکلات محرومان باشند.

وی با بیان اینکه کمک‌های خیران و نیکوکاران می‌تواند در قالب اهداء میوه، شیرینی، آجیل باشد، افزود: مردم نیکوکار گیلان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را هم به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و هم به مراکز نیکوکاری اهداء کنند.

اهرابی با اشاره به اینکه مردم نوع‌دوست گیلان می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد *۸۸۷۷*۰۱۳# کمک‌های خود را برای تهیه بسته‌های شب یلدای نیازمندان پرداخت کنند، اظهار کرد: شماره‌حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ سیبا بانک ملی به نام کمیته امداد نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم خیر و نوع‌دوست استان است.

انتهای پیام

captcha