مساجد در برگزاری مراسم چهل سالگی انقلاب پیش‌قدم باشند
کد خبر: 3773528
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

مساجد در برگزاری مراسم چهل سالگی انقلاب پیش‌قدم باشند

گروه فرهنگی - سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد لرستان با تکید بر صیانت از دستاوردهای انقلاب، اظهار کرد: مساجد به‌عنوان مولود انقلاب اسلامی باید در راستای برگزاری مراسم چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی پیش‌قدم باشند.

ا

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌‍نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد لرستان، محمد ابدالی‌پور، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد لرستان دوشنبه، 26 آذر در نشست مدیران و رابطان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان بروجرد، گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به‌عنوان مولود انقلاب اسلامی باید در راستای برگزاری مراسم چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی پیش‌قدم باشند.
وی با بیان این‌که صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی مهم‌ترین رویکرد و وظیفه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است، جذب جوانان به مساجد، برنامه‌ریزی برای مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان و بصیرت‌افزایی را از اهداف و رویکردهای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان دانست و افزود: بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد لرستان ادامه داد: مدیران و رابطان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید تلاش کنند با برنامه‌ریزی مناست مردم را نسبت به توانمندی‌ها و دستاوردهای نظام آگاه کنند.
ابدالی‌پور، آگاهی‌بخشی به مردم را موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان و تقویت وحدت و همدلی دانست و اضافه کرد: امروز باید دستاوردهای انقلاب در عرصه‌های علمی، پژوهشی، تحقیق، پژوهش، خدمت‌رسانی به مردم و نظامی برای مردم بازگو شود.
وی با بیان این‌که کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نهادی مردمی هستند، اظهار کرد: در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تلاش می‌شود در قالب برنامه‌های مختلف با جذب جوانان استعدادها و توانمند‌های نسل جوان و نوجوان شناسایی و پرورش داده شود.
در این دیدار همچنین برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تا پایان سال‌جاری اعلام و بررسی شد.

انتهای پیام

captcha