همایش بین‎المللی «گفت‌وگوهای فرهنگی در چشم‎انداز تمدنی ایران و جهان عرب»
کد خبر: 3773548
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

همایش بین‎المللی «گفت‌وگوهای فرهنگی در چشم‎انداز تمدنی ایران و جهان عرب»

گروه فرهنگی - همایش بین‎المللی «گفت‌وگوهای فرهنگی در چشم‎انداز تمدنی ایران و جهان عرب» با همکاری پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم و دانشگاه لرستان در خردادماه سال 98 برگزار خواهد شد.

مشارکت دانشگاه لرستان در برگزاری همایش بین‎المللی «گفتگوهای فرهنگی در چشم‎انداز تمدنی ایران و جهان عرب»

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل‌ از روابط عمومی دانشگاه لرستان، مرکز گروه مطالعات تمدنی با همکاری دانشگاه لرستان پیش‌نشستی یک روزه را با عنوان «زمینه‎های گفتگوی فرهنگی ایران و جهان عرب» در روز دوشنبه، سوم دی‌ماه در دانشگاه لرستان برگزار می‌کند.
در این پیش‌نشست پنج عنوان مقاله با عناوین «تکفیر، چالشی برای گفتگو» اثر حبیب حاتمی، «اربعین، بستری برای گفت‌وگو» اثر مهرداد امیری، «جلوه اقلیمی بلاد عرب در تخت جمشید»، اثر ابراهیم رایگانی، «الگویی برای تبادل فرهنگی، دانشگاه و گفتگو در سپهر تمدنی» (نمونه مورد جندی شاپور) اثر شهرام رهنما، «تساهل و تسامح دینی از منظر عطار و ابن‌فارض»، اثر علی حیدری ارائه خواهد شد.
همایش بین‎المللی گفتگوهای فرهنگی در چشم‎انداز تمدنی ایران و جهان عرب با همکاری پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم و دانشگاه لرستان، خردادماه سال 98 برگزار خواهد شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
د معدل ابراهیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۰:۲۴
0
0
بسم الله الرحمن الرحیم ... ضمن عرض سلام ... وخسته نباشید ... زمان برگزاری همایش کی خواهد بود؟ وایا امکان مشارکت با یک مقاله راجع به شرح کاربردهای ماده (کفر) در قرآن کریم؟ با تشکر
captcha