رعایت حقوق شهروندی؛ الزامی ناگزیر در نظام اسلامی
کد خبر: 3773573
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳

رعایت حقوق شهروندی؛ الزامی ناگزیر در نظام اسلامی

گروه اجتماعی- استاندار البرز گفت: رعایت حقوق شهروندی در نظام اسلامی الزامی است که به هیچ وجه نمی‌توان از آن غفلت کرد.

رعایت حقوق شهروندی؛ الزامی ناگزیر در نظام اسلامی

به گزارش ایکنا از البرز، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز امروز، 27 آذرماه در نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی البرز بیان کرد: درنظام اسلامی گام‌های بلندی برای تامین حقوق شهروندی برداشته شده است و رعایت حقوق شهروندی الزامی است که به‌هیچ وجه نمی‌توان آن را مورد غفلت قرار داد.
این مسئواظهار کرد: امنیت جانی و مالی، حق انتخاب شدن و انتخاب کردن، حفظ کرامت انسانی، توجه به محیط زیست، درستی به بهداشت و آب سالم، فناوری‌های نو، صداقت با مردم، پاسخگویی، دولت الکترونیک از مؤلفه‌های مهم حقوق شهروندی بوده که درنظام اسلامی مورد توجه جدی است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه احترام به حریم شخصی مردم و تکریم ارباب رجوع به عنوان ولی‌نعمتان در ادارات حاکی از توجه بیش از پیش به این موضوع مهم در نظام اسلامی است، افزود: در بحث حقوق شهروند هیچ تبعیضی در برخورد با شهروندان وجود ندارد و گردش آزاد اطلاعات و شفافیت اطلاع رسانی را شاهد هستیم.
وی در پایان با اشاره به اینکه مردم پایبند به نظام اسلامی هستند، گفت: امروز باید هرچه بیشتر با تعامل و همدلی به عنوان خدمتگزار در تامین مطالبات و خواسته‌های مردم تلاش داشه باشیم.
انتهای پیام

 

captcha