تجمع مردمی «من انقلابی‌ام» در اهر برگزار می‌شود
کد خبر: 3773632
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲

تجمع مردمی «من انقلابی‌ام» در اهر برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - فرماندار شهرستان اهر از برگزاری تجمع مردمی با نام «من انقلابی‌ام» در این شهرستان خبر داد.

تجمع بزرگ «من انقلابی‌ام» در اهر برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، زاهد محمودی، فرماندار اهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت: با توجه به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در پنجم دی ماه امسال تجمع بزرگ مردمی تحت عنوان «من انقلابی‌ام» با حضور اقشار مختلف مردم در یکی از میدان‌های اصلی این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه بر تقویت روحیه نشاط، شادابی و امید به آینده بهتر، در بین اقشار مختلف مردم تأکید کرد و با اشاره به پیشرفت‌های بزرگ کشور در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری‌های نوین و عرصه‌های تولیدی، اقتصادی و کشاورزی افزود: الحمداله همه این موارد به برکت نظام و انقلاب بوده و همه ما شکرگذار نعمت انقلاب اسلامی هستیم.

محمودی بر وحدت و همدلی حول محور ولایت تأکید کرد و افزود: همه ما مفتخریم که مبنای نظام اسلامی ولایت فقیه است و تا زمانی که این وحدت در کشورمان جاری و ساری است قطعاً تلاش دشمنان مثل همیشه با شکست مواجه خواهد بود.

فرماندار اهر، گفت: امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی سعی دارند با توطئه‌های مختلف خدمات نظام را کمرنگ و ناکارآمد جلوه دهند که در این راستا وظیفه ما انعکاس مطلوب تلاش ها و پیشرفت های انجام شده به نحو شایسته می باشد که باید دراین خصوص همه تلاش کنند.

انتهای پیام

captcha