ارتقای روحیه دین‌باوری میان كاركنان ناجا صورت گیرد
کد خبر: 3773684
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
گودرزی:

ارتقای روحیه دین‌باوری میان كاركنان ناجا صورت گیرد

گروه اجتماعی ـ فرمانده نیروی انتظامی فارس بر لزوم ارتقای روحیه دین‌باوری و آموزش در سطوح مختلف برای كاركنان ناجا تأكید كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 27 آذرماه در مراسم اختتامیه هشتمین دوره بصیرت كاركنان این نیرو گفت: آموزش در سطوح مختلف، ارتقای روحیه دین‌باوری، انضباط و تقویت قوای جسمانی چهار اصلی است كه همواره باید مورد توجه كاركنان نیروی انتظامی باشد.
وی افزود: با توجه به تأكیدات مقام معظم رهبری پیرامون موضوع بصیرت، نیروی انتظامی جهت تشریح و آموزش بصیرت اقدام به اجرای دوره‌هایی تحت عنوان دوره‌های بصیرت كرده است كه برای فرماندهان، مدیران و كاركنان رده‌های اجرایی برگزار می‌شود.
گودرزی اظهار كرد: هدف ناجا از برگزاری دوره‌های بصیرت افزایش زمینه‌های خودسازی، رشد اخلاقی و معنوی فرماندهان، مدیران و كاركنان است و در این راستا تعمیق بصیرت و تقویت بنیان‌های معرفتی مخاطبان، بهسازی رفتار فراگیران و افزایش مقاومت آنان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات نیز مدنظر قرار دارد.
وی با اشاره به تغییرات گسترده جامعه امروز در موضوع‌های مختلف، به‌روز شدن آموزش‌های نیروی انتظامی را مورد تأكید قرار داد و گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد و باید تهدیدات موجود را بشناسد.
فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: نیروی انتظامی روزانه با مأموریت‌های مختلفی سروكار دارد و در این راستا كاركنان باید از بینش و بصیرت بالایی برخوردار باشند.
انتهای پیام

captcha