رشد و توسعه خراسان‌شمالی نیازمند برنامه ریزی است
کد خبر: 3773730
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶

رشد و توسعه خراسان‌شمالی نیازمند برنامه ریزی است

گروه اجتماعی- استاندار خراسان‌شمالی گفت: باید به منظور رشد و توسعه استان همه مدیران و فرمانداران در کنار هم بوده و وحدت رویه داشته باشند.

 رشد و توسعه خراسان‌شمالی نیازمند برنامه ریزی است

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمد علی شجاعی، استاندار خراسان‌شمالی امروز ۲۷ آذر ماه در شورای اداری با تاکید بر اینکه باید رفع مشکلات مردم در ابعاد مختلف اولویت اساسی مدیران باشد، اظهار کرد: اینکه پس از ۴۰ سال روستایی در شهرستان فاروج برق نداشته باشد به دلیل سو مدیریت است.

وی ادامه داد: گفته شده این روستا طی دوماه برق دار شود اما این موضوع پذیرفته نیست و این روستا باید تا ۱۵ روزه برق‌دار شود.

وی با بیان اینکه مشکل توسعه استان در سوء مدیریت‌ها است، گفت: مدیران برای کارها زمان و برنامه داشته و از سفر بیهوده به تهران و مرکز استان اجتناب کنند.

شجاعی با ذکر اینکه مدیران و فرمانداران در همه جا با همه اجزای حاکمیت از جمله ائمه جمعه، بسیج و سپاه همکاری کنند و باید کارها با انسجام جلو برود، گفت: به چه دلیل برخی از مدیران غیر بومی ساعت ۲ از شهرستان محل خدمت خود خارج می‌شوند در این راستا باید برای آنان محدودیت قائل شد تا آنان با ماندن در شهرستان از مشکلات مردم منطقه باخبر شوند.

وی با تاکید بر اینکه صدای حقوق معوقه را از هیچ دستگاه و شهرستانی نشنوم، افزود: صدای حقوق معوقه صدای مظلومیت مردم است.

وی با بیان اینکه رویه شورای اداری استان به نحوی که تا امروز بوده درست نیست، افزود: باید دستگاه‌ها از این به بعد هر کدام در پنج دقیقه نسبت به عملکرد سال جاری خود گزارش دهند.

وی یادآورشد: مدیری که نیم ساعت حرف می‌زند یعنی نیم ساعت برای کار نکردن بهانه می‌آورد.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران با همه دستگاه‌ها تعامل داشته باشند، افزود: مسائل شهرستان از صفر تا 100 به عهده فرماندار است.

وی بیان اینکه تفویض اختیار به مدیران شهرستانها بدون خِسّت صورت گیرد، گفت: بگذارید مردم خدمات خود را در شهرستان‌های خود دریافت کنند.

وی با اشاره به استفاده از جوانان و بانوان در حوزه‌های مدیریتی، خاطرنشان کرد: مدیر کسی است که هم قانون را رعایت کند هم مراقب بیت المال باشد و هم کار مردم را به موقع انجام دهد.

وی یادآورشد: همه مدیران در جلسات و برنامه های خارج از دستگاهی  با هم شرکت نکنند مگر ان جلسه به مدیر ارتباط داشته باشد.

انتهای پیام

captcha