نمایشگاه «دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار» در یزد افتتاح شد
کد خبر: 3773759
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸

نمایشگاه «دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار» در یزد افتتاح شد

گروه اجتماعی- همزمان با هفته پژوهش و فناوری، نمایشگاه «دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار یزد» با حضور امام جمعه، سرپرست استانداری یزد و جمعی از مسئولان در محل کارخانه جنوب افتتاح شد.

نمایشگاه «دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار» در یزد افتتاح شد

به گزارش ایکنا از یزد، همزمان با هفته پژوهش و فناوری، «نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار» یزد 27 آذرماه با حضور آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، محمدعلی طالبی سرپرست استانداری یزد، علی زینی وند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد، اکرم فداکار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، داریوش پورسراجیان رئیس پارک علم و فناوری یزد، احمدرضا فقیه خراسانی معاون فناوری و نوآوری پارک و شهرام شکوهی معاون پشتیبانی پارک در محل کارخانه جنوب افتتاح شد.
مسئولیت برگزاری این نمایشگاه در سال جاری به عهده پارک علم و فناوری یزد است و انتخاب و معرفی ایده های برتر، تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده و برگزاری نشست های تخصصی از برنامه های جانبی این نمایشگاه اعلام شده است.
یادآور می شود نمایشگاه «دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار» با شعار پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین، در خدمت تولید ملی، از صبح امروز 27 آذرماه آغاز و تا 29 آذرماه در کارخانه جنوب واقع در خیابان کاشانی، روبروی پارک هفتم تیر از ساعت 9 تا 19 ادامه دارد.

انتهای پیام

captcha