۴۰ ویژه‌برنامه در هیئت‌های مذهبی کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3773786
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸
به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب؛

۴۰ ویژه‌برنامه در هیئت‌های مذهبی کردستان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - دبیر ستاد دهه فجر هیئات مذهبی کشور از برگزاری 40 برنامه شاخص در هیئات مذهبی استان کردستان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

40 برنامه شاخص در هیئات مذهبی کردستان برگزار می‌شود

نورعلی خزاعی، دبیر ستاد دهه فجر هیئات مذهبی کشور در گفت وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با توجه به تبلیغات دشمنان انقلاب اسلامی که به دنبال القای یاس در بین جوانان و جامعه اسلامی هستند امروز شورای هیئات مذهبی برحسب وظیفه دینی و مذهبی با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و رهنمودهای معظم له و همچنین ظرفیت‌های مردمی موجود در این تشکل‌های مردمی فعالیت خواهد کرد.
وی افزود: هیئات مذهبی مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان دین و قرآن با تعظیم شعائر الهی و حفظ جمهوری اسلامی را خط قرمز هیئات مذهبی دانسته و با تمام نیرو و تلاش خواهد کرد که در زمینه روحیه بخشیدن به مردم و رفع شبهات و ترویج کارآمدی نظام قدرتمند اسلامی فعالیت کند.
وی عنوان کرد: تمامی فعالیت‌های هیئات مذهبی و برنامه‌های مناسبتی ویژه دهه مبارک فجر با حضور حداکثری آحاد ملت شریف و وفادار کشور انجام می‌گیرد.
دبیر ستاد دهه فجر هیئات مذهبی کشور و رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان، ۴۰ برنامه ویژه قله‌ای و شاخص در هیئات مذهبی را محور کارهای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اعلام کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی با متولیان فرهنگی به ویژه اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی، شورای هماهنگی، هیئات مذهبی دانشجویی و دانش‌آموزی و سایر تشکل‌های تأثیرگذار در این ایام انجام می‌گیرد.
خزاعی بیان کرد: برگزاری همایش تجلیل از 40 پیرغلام هیئتی در هر استان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های شورای هیئات مذهبی کشور است که داین همایش در استان کردستان برگزار و پیشنهاد شده در سایر استان‌های کشور نیز برگزار شود.
وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط دبیرخانه ستاد دهه فجر هیئات مذهبی کشور یادآور شد: حضور روسای هیئات مذهبی در گلزار شهدای انقلاب اسلامی، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، اجرای برنامه‌های نهم دی ماه و روز تجدید میثاق با ولایت، برگزاری همایش یاوران انقلاب و رهبری و روز خروش هیئات مذهبی بر فتنه‌گران از مهمترین برنامه‌های این دبیرخانه است.
انتهای پیام

captcha