هیچ قدرتی در مقابل ملت بابصیرت تاب مقاومت ندارد
کد خبر: 3773804
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

هیچ قدرتی در مقابل ملت بابصیرت تاب مقاومت ندارد

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدرس حوزه و دانشگاه گفت: وقتی ملتی در راه درست و صحیح، با بصیرت ایستادگی و استقامت کند، هیچ قدرتی در مقابل او تاب مقاومت را ندارد؛ اینجاست که حضور گسترده و میلیونی مردم در نهم دی‌ماه ثابت کرد مردم مدافع نظام و جایگاه ولایت و رهبری هستند.

هیچ قدرتی در مقابل ملت بابصیرت تاب مقاومت ندارد

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم عزاداری سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان، نمایندگی ولی فقیه در سپاه، جمعی از روحانیون و ائمه جماعت مساجد و اقشار مختلف مردم کوهبنان استان کرمان، 27 آذرماه در امامزاده بی‌بی عصمت(س) این شهرستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام مرتضی جعفری، امام جمعه بخش طغرالجرد کوهبنان در این مراسم گفت: شهر مقدس قم به خود می‌بالد که حرم مطهر یکی از فرزندان امام معصوم را در خود جای داده است؛ شخصیتی که با شفاعت او مردم در فردای قیامت روانه بهشت می‌شوند.
وی اظهار کرد: به برکت وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س)، شهر قم مأمن و مأوای عاشقان و ارادتمندان از سراسر جهان شده است؛ در حقیقت یکی از بزرگ‌ترین حوزه‌های علمیه جهان در این شهر قرار دارد که در راستای گسترش اسلام ناب پیش‌قدم است.
حجت‌الاسلام جعفری برخورداری از شفاعت در دو سرا، داشتن عصمت، محدثه بودن، داشتن زیارت‌نامه مخصوص و... را از مهم‌ترین ویژگی‌های بانوی کریمه اهل بیت(ع) بیان کرد.
امام جمعه بخش طغرالجرد گفت: این بانوی متدینه و مؤمنه حدود 17 روز میهمان مردم شهر قم بود و پس از رحلت، پیکر مطهر و منور ایشان را با احترام خاصی به خاک سپردند.
وی با استناد به منویات مقام معظم رهبری ادامه داد: وقتی ملتی در راه درست و صحیح با بصیرت ایستادگی و استقامت کند، هیچ قدرتی در مقابل او تاب مقاومت را ندارد؛ اینجاست که حضور گسترده و میلیونی مردم در نهم دی‌ماه ثابت کرد مردم مدافع نظام و جایگاه ولایت و رهبری هستند. لذا، هر جریان و شخصی را با همین دو ملاک می‌سنجند.
استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: نهم دی‌ماه آثار و دستاوردهای فراوانی دربر داشت که افزایش اقتدار و استحکام نظام، تقویت باور به وجود جنگ نرم و فتنه‌های پیچیده و کنار رفتن نقاب‌ها از آن جمله هستند.
وی یادآور شد: آشکار شدن دشمنی گسترده غرب، اذعان غرب به اقتدار و بازدارندگی نظام اسلامی، تحرک‌بخشی به بیداری اسلامی در منطقه، حفظ استقلال سیاسی و افزایش مشروعیت و مقبولیت مردمی نظام از جمله دستاوردهای نهم دی‌ماه است.
امام جمعه طغرالجرد گفت: منفعل شدن جریان فتنه، عمق‌بخشی به بینش و بصیرت سیاسی مردم در شناخت جریان‌های سیاسی و الگوهای جدید دوستی و دشمنی با انقلاب، پیوند محکم و ناگسستنی مردم با رهبر فرزانه و متفکر انقلاب، ایجاد اتحاد ملی و انسجام اسلامی، تبیین ارتباط مردم و جوانان با عاشورا و کارکردهای فرهنگ عاشورایی و... از دیگر دستارودهای نهم دی‌ماه هستند.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha