کارمندان کمیته امداد را دعا می‌کنم/ بالاترین عبادت؛ رفع مشکلات نیازمندان
کد خبر: 3773913
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی در دیدار با رئیس کمیته امداد؛

کارمندان کمیته امداد را دعا می‌کنم/ بالاترین عبادت؛ رفع مشکلات نیازمندان

گروه جامعه ــ آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی در دیدار رئیس کمیته امداد، رفع مشکلات نیازمندان را بالاترین عبادت دانست و گفت: هیچ فردی نباید در کمک به فقرا کوتاهی کند زیرا فقط در این صورت است که می‌توانیم مشکلات زندگی مستضعفان را برطرف کنیم.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد، آیت‌الله العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی در دیدار با سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد، با تقدیر از خدمات این نهاد در امدادرسانی به فقرا، اظهار کرد: این فعالیت‌ها موجب خوشحالی حضرت ولی‌عصر(عج) می‌شود و هیچ دستاوردی بالاتر از این نیست.

وی با بیان اینکه ارزش هیچ فعالیتی بالاتری از خدمت به نیازمندان نیست، اضافه‌کرد: عبادتی بالاتر و بهتر از آن نیست که مشکلات مؤمنان را رفع کنیم؛ به همین علت کارمندان کمیته امداد باید قدردان این جایگاه ارزشمند باشند.

این مرجع تقلید با تأکید بر اینکه کمک به نیازمندان رسالتی دینی بر دوش همگان است، بیان کرد: هیچ فردی نباید در کمک به فقرا کوتاهی کند زیرا فقط در این صورت است که می‌توانیم مشکلات زندگی نیازمندان را به صورت کامل رفع کنیم.

آیت‌لله العظمی صافی گلپایگانی از ثواب معنوی رفع مشکلات نیازمندان یاد کرد و گفت: کارمندان کمیته امداد را دعا می‌کنم و امیدواریم زیر سایه توجهات امام زمان(عج) بتوانند با موفقیت به فقرا و نیازمندان خدمت کنند.

انتهای پیام

captcha