بصیرت و آگاهی؛ اصلی‌ترین راهکار مقابله با تهدیدات دشمن
کد خبر: 3773932
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

بصیرت و آگاهی؛ اصلی‌ترین راهکار مقابله با تهدیدات دشمن

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در استان کردستان بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی اصلی‌ترین راهکار مقابله با تهدیدات و خواسته‌های دشمنان دانست و گفت: ملتی که دارای بصیرت و دشمن‌شناسی قوی باشد با اتحاد و همدلی می‌تواند در برابر تهدیدات دشمنان بایستد و حماسه‌های ماندگاری را خلق کند.

بصیرت و آگاهی؛ اصلی‌ترین راهکار مقابله با تهدیدات دشمن

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 28 آذرماه در جلسه هماهنگی و برنامه‎ریزی بزرگداشت نهمین سالگرد حماسه نهم دی با حضور مسئولین استانی اظهار کرد: خداوند هرملتی را به شکلها و شیوه‌های مختلف مورد آزمایش قرار می‌دهد و هنگامی که صداقت و ایستادگی آن ملت را می‌بیند، کاری خواهد کرد که دشمن آن ملت، خوار و ذلیل شود و شکست بخورد.
وی افزود: مزد ایستادگی و ثبات قدم ملت ایران در برابر استکبار، نصرت و پیروزی‌هایی است که خداوند یکی پس از دیگری بر ما نازل می‌کند و اینکه همه ترفندهای دشمن به ضررش برخواهد گشت.
نماینده ولی فقیه دراستان کردستان تسلیم شدن مسلمانان برابر خواسته‌های شوم دشمن را به دور از دستورات قرآن دانست و اعلام کرد: نگاه قرآن و احکام الهی این است که ملت‌های مسلمان نباید تابع خواسته های پلید دشمن باشند و باید با اقتدار و قدرت در برابر استکبار و دشمنان اسلام بایستند.
وی بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی اصلی‌ترین راهکاربرای مقابله با تهدیدات و خواسته‌های دشمنان دانست و بیان کرد: ملتی که دارای بصیرت و دشمن‌شناسی قوی باشد با اتحاد و همدلی می تواند در برابر تهدیدات دشمنان بایستد و حماسه‌های ماندگاری را خلق کند.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: دشمن همواره بدنبال بهانه‌ای است که از مساله‌ای سوء‌استفاده کرده و آن را به آشوب بکشد به گونه‌ای پایان آن به سقوط نظام برسند و نمونه بازار این تلاش‌های دشمن فتنه سال 88 بود.
وی تاکید کرد: در فتنه سال 88 دشمن، اصل انقلاب را هدف قرار داده بود و شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی را به گونه‌ای ساماندهی کرد تا با توطئه‌های خود نظام را به لبه پرتگاه بکشاند.
نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه بصیرت و دشمن‌شناسی ملت موجب شد که دشمن باز هم ناکام بماند، افزود: تمام داشته‌ها و اهداف دشمن ایجاد اختلاف است و هدف دیگری ندارد و همواره بدنبال ایجاد دو دستگی در بین ملتها است. اما اگر ملت اتحاد و بصیرت داشته باشند دشمن هیچ هدفی نمی تواند به پیش ببرد.
وی عنوان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با بصیرت، اتحاد و وحدت خود توانستند با ایجاد حماسه های ماندگار، مثل حماسه 9 دی تمام خواسته‌ها و ترفندهای دشمن را خنثی و یک خطر جدی را از انقلاب و نظام دور کنند.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی یادآور شد: وقتی بصیرت، اتحاد و وحدت در میان ملت وجود داشته باشد هیچ قدرتی نمی‌تواند به نظام و انقلاب ضربه وارد کرده و تفرقه و اختلافی میان مردم ایجاد کند و با ایجاد چنین حماسه هایی مشتی بردهن استکبار و هم پیمانانش می‌کوبد.
انتهای پیام

captcha