انتشار تصویر جدید از قاتلان خاشقچی
کد خبر: 3773955
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

انتشار تصویر جدید از قاتلان خاشقچی

گروه بین‌الملل ــ خبرگزاری آناتولی ترکیه، تصویر جدیدی از ورود گروه 15 نفره به کنسولگری عربستان در این کشور به منظور قتل جمال خاشقچی به دست آورده است.

انتشار تصاویر جدید از قاتلان خاشقچیبه گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری «آناتولی» ترکیه؛ تصاویر جدیدی از ورود گروه 15 نفره برای قتل جمال خاشقچی به کنسولگری عربستان سعودی در استانبول و منزل سرکنسول این کشور در ترکیه، توسط آژانس خبری آناتولی به دست آمده که در زیر یکی از این تصاویر منتشر شده است.

جمال خاشقجی در دوم ماه اکتبر امسال، پس از داخل شدن به کنسولگری عربستان سعودی در استانبول ناپدید شد. نامزد این رسانه‌نگار می‌گوید که کارمندان کنسولگری وی را برای تهیه مدارک به آنجا دعوت کرده بودند.

جمال خاشقچی، روزنامه‌نگار، مقاله‌نویس و نویسنده عربستان سعودی بود. وی همچنین مدیر و سردبیر ارشد شبکه خبری «العرب» و از منتقدان نحوه حکمرانی در عربستان به شمار می‌آمد که در روزنامه «واشنگتن‌پست» نیز مطلب می‌نوشت. خاشقچی در سال ۲۰۱۷ از عربستان سعودی گریخت و خود را به صورت خودخواسته از کشور تبعید کرد. وی از منتقدان محمد بن سلمان (ولیعهد عربستان) سلمان بن عبدالعزیز (پادشاه عربستان) بود.

دستیابی آناتولی به تصاویر جدید از قاتلان «خاشقچی»

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha