سهم دفتر مرکزی در اجرای مصوبات جلسات بنیاد فرهنگی مهدویت صفر است
کد خبر: 3773979
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) سیستان و بلوچستان:

سهم دفتر مرکزی در اجرای مصوبات جلسات بنیاد فرهنگی مهدویت صفر است

گروه معارف- مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) سیستان و بلوچستان گفت: سهم دفتر مرکزی در اجرای مصوبات جلسات بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) صفر است.

سهم دفتر مرکزی در اجرای مصوبات جلسات بنیاد فرهنگی مهدویت صفر است

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، موسی شهرکی، امروز 28 آذر، در نشست منطقه‌ای مدیران عامل بنیادهای فرهنگی مهدی موعود(عج) شرق کشور اظهار کرد: نگاه‌ها را به مرکز معطوف کردیم که اگر از توان آن استفاده شود می‌توان به موفقیت‌های بیشتری رسید.
مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) سیستان و بلوچستان با بیان اینکه باید از توان تمام استان‌های کشور برای بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت‌های آن‌ها استفاده کرد، افزود: در نشست قبلی مدیران عامل بنیاد مهدی موعود(عج) شرق کشور که در گلستان برگزار شد تعداد 13 مصوبه داشتیم که از این تعداد تنها دو مورد از مصوبات انجام شده و مابقی که مربوط به مرکز کشور می‌شود پیگیری و عملی نشده است.
شهرکی تصریح کرد: طرح «رشد» امسال در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود و از اساتید برجسته کشوری برای تربیت مربیان و مدرسان استفاده می‌کنیم.
وی با بیان اینکه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) امر مهم ترویج معارف مهدوی را در کشور به انجام می‌رساند، ادامه داد: برای اینکه کارها با شکل بهتری انجام و نهادینه شود، استان‌ها به چند گروه در کشور تقسیم شده‌اند.
مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی به همراه استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، گلستان و کرمان در منطقه شرق کشور قرار دارند و تاکنون بیش از 10 جلسه منطقه‌ای میان این استان‌ها برگزار شده است.

انتهای پیام

captcha