یزد؛ نامزد جدی برای کسب برند پایتخت کتاب ایران
کد خبر: 3774247
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹

یزد؛ نامزد جدی برای کسب برند پایتخت کتاب ایران

گروه اجتماعی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: استان یزد نامزد جدی برای کسب برند پایتخت کتاب ایران است و امیدوارم این برند فرهنگی با تلاش‌های موثری که انجام شده، امسال کسب شود.

یزد؛ نامزد جدی برای کسب برند پایتخت کتاب ایران

به گزارش ایکنا از یزد، مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد 28 آذرماه در نشست کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد با اشاره به اقدامات شایسته و ارزنده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی تشکل و موسسات غیردولتی در حوزه کتاب و کتابخوانی تاکید کرد: همکاری مدیریت شهری برای کسب شهر یزد برای پایتخت کتاب ایران موثر است.
به گفته وی، اگر بتوانیم شهریزد را برمحور فرهنگ و کتاب باسازی نماییم به طور حتم در معادلات سیاسی و اجتماعی آینده تاثیرگذار خواهیم بود.
وی با بیان اینکه شهرتاریخی و جهانی یزد، شهری جذاب برای جهانیان است تصریح کرد: یزد نیازمند یک اراده عمومی برای کسب برند پایتخت کتاب ایران است که امیدوارم این برند فرهنگی با تلاشهای موثری که انجام شده است امسال نصیب آن شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در ادامه به برخی از طرح های مهم یزد برای پایتخت کتاب ایران اشاره کرد و در عین حال از بخش خصوصی و حوزه صنعت خواست در حوزه فرهنگ سرمایه گذاری و همکاری بیشتری را داشته باشند.
غلامعلی سفید رییس شورای شهر یزد، ونوس عامری نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر و محسن ابوترابی عضو شورای شهر یزد دراین نشست ضمن قدردانی از تلاشهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در حوزه کتاب،به ارائه برخی نظرات و پیشنهادهای خود در این حوزه پرداختند.

انتهای پیام

captcha